rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tuhannes  (Luettu 3138 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Tuhannes
    « Vastaus #15 : 10.09.2014 kello on 04:34 »
    Montakos starinaa pitää vielä tuon Sr:n arvon saadakseni pukerrella ?  ::)

     ;D

    Alat vaan peukuttaa tai muuten hymiöidä jokaiselle viestille niin seniorin arvonimi on nopeasti hankittu.  :-\

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:41
    • viva la France
    Vs: Tuhannes
    « Vastaus #16 : 10.09.2014 kello on 10:23 »
    No, mulle tää saitti on enimmäkseen ajatustenvaihtoa, tiedon hankkimista ja tiedon jakamista itselle, itseltä, ja muille ja muiltatieskuinka.
    Mikä näistä mainituista sitten on minulle antoisinta, on ihan mun juttu. Saatan tykätä uusien tietojen kysymisestä, jakamisesta, etsimisesta ja myös kaikkien näiden täydennyksistä puolin ja toisin.
    Ylejään tunnen olevani saamapuolella, silä kysynpä mitä tahansa kuukkelin ulkopuolelta, ts omakohtaisia mielipiteitä, niin just sitä täsmämielipidettä tai -tietoa liki aina saan ja sitä arvostan.
    Joskus pystyn itsekin antamaan takaisin jollekulle, ja olla iloinen siitä, että pystyin ihan nippelietoa Minheer van Pumproyn maatilan ullakkohuoneen näkymistää tiekelle Ahmedille, tai Börjelle yms. uteliaalle antamaan.
    Aisaakelis kun on kiva löytää joltakin keski-lombardialaiselta Pietrolta Rivarossin 1960-luvun pienoisrautatien vaihde, jonka naapurin pöljä kakara polki rikki äiteensä innokkaiden riemunkiljahduksien kannustamana; eik tuo oo ihanan luova tuo meiän Tahvoeinari-JimmyTimo...
    Jess  Thumb

    Luxenburgissa on yksi pieni harrastajan pitämä pienoisrautateihin keskittynyt liike.
    Kerran kävin kyselemässä ohi ajaessa servo kopteriin. Kertoi myyvänsä pää-asiassa käytettyjä ja vanhoja ratasarjoja ja niiden osia.
    Sitten huonot uutiset, en muista liikkeen nimeä, mutta tie/ katu kyllä löytyy. Eli Grand- rue.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    Vs: Tuhannes
    « Vastaus #17 : 11.09.2014 kello on 11:44 »
    Onnittelut ekan tuhannen ylityksestä Thumb Omia tilastoja tiiratessa tulin johtopäätökseen että enempi tulee seurattua mitä muut kirjuuttaa, kuin mitä ite tulee näpyteltyä olen vasta kirjuuttannu 2 147 viestiä ;D