Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 28.07.2014 kello on 19:21 ---Kolmessakymmenessä asteessa oli tänäänkin Kopparön lämpötila ja oli koko viikonlopun.
--- Lainaus päättyy ---
Miten pärjäät ilman hurinakonetta siellä? ;)
Ei se varmaan sulle aiheuta vainoharhaa kuten eräälle. Hän luulee että häntä on lainattu keskusteluissa.
No kyllä se vielä viilenee, lupaan kyllä . Sitten voidaan jankuttaa vaikka kylmyydestä ja lämmityksestä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 28.07.2014 kello on 20:29 --- Kuka? :o
--- Lainaus päättyy ---
Hää luulee ihan omiaan taas :(
560FMK:
Entiseen vaunuun ostin tonnilla uuden Dometic HB 2500:n eli se lattialle tuleva malli. Kiva ja tarpeellinen varuste, huudattaa sitä vartin akullakin invertterin kanssa vaikka auto ei kävisikään.
Pitäis nykyiseen viritellä samanlainen tai ehkäpä se pykälää simppelimpi mallikin riittäisi kun ei sillä lämmittää tarvii. Bratislavassa oli 34C ja laita siinä sitten vielä ruokaa. Mieluummin oli tienpäällä viileässä autossa.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.07.2014 kello on 20:36 ---Hää luulee ihan omiaan taas :(
--- Lainaus päättyy ---
No jos olen väärässä niin pyydän kunnioittavammin anteeksi tuoreelta Vaarilta. Thumb
Haapaniemen Paroni:
Minä olen kertonut oman mielipiteeni ja sillä selvä!!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta