Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa

<< < (28/48) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.07.2014     kello on 17:57 ---^
^
Tai ei tartte elvistellä sillä ilmastoinnilla koko aika....
Maailmassa on muutakin kuin maalliset kalut  ::)

Mulla on kohtuupaljon puita vaunun ympärillä, Forecan mukaan siellä paistaa aurinko.
Mjokin taitaa olla himassa niin ei voi naapurilta kysyä

--- Lainaus päättyy ---

Kolmessakymmenessä asteessa oli tänäänkin Kopparön lämpötila ja oli koko viikonlopun.

seppoko:
http://yle.fi/uutiset/helle_vaikuttaa_kuolleisuuteen__suomalainen_voi_parhaiten_viileammassa/7378928

Sillälailla sanoisi Tarvajärvi!!

ihaa:
Ja kohta sanotaan että Seppoko se siinä kehuu ilmastointilaitteen erinomaisuutta.  ;D

Ei oikeesti...jos et ole Seppoko keljuillut (lue: ollut asiasta eri mieltä) tiettyyn suuntaan niin ei tästä tule sanomista.

Mun ei kärsi sanoa ilmastointilaittees ta mitään kun eräältä suunnalta hyökätään heti kuin se yleinen syyttäjä. :laugh:

Elämä on....valintoja.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.07.2014     kello on 20:18 ---Ja kohta sanotaan että Seppoko se siinä kehuu ilmastointilaitteen erinomaisuutta.  ;D

Ei oikeesti...jos et ole Seppoko keljuillut (lue: ollut asiasta eri mieltä) tiettyyn suuntaan niin ei tästä tule sanomista.

--- Lainaus päättyy ---

Vain faktoja!!  :D

Ja olen aikaisemmin sanonut, että jos ei olisi kustannus- ja painokysymys, niin olisi ilmastointi katolla.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.07.2014     kello on 20:18 ---Ja kohta sanotaan että Seppoko se siinä kehuu ilmastointilaitteen erinomaisuutta.  ;D

Mun ei kärsi sanoa ilmastointilaittees ta mitään kun eräältä suunnalta hyökätään heti kuin se yleinen syyttäjä. :laugh:

Elämä on....valintoja.

--- Lainaus päättyy ---
Kuka? :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View