Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Ilmastoinnin tarpeellisuus reissussa
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 28.07.2014 kello on 17:57 ---^
^
Tai ei tartte elvistellä sillä ilmastoinnilla koko aika....
Maailmassa on muutakin kuin maalliset kalut ::)
Mulla on kohtuupaljon puita vaunun ympärillä, Forecan mukaan siellä paistaa aurinko.
Mjokin taitaa olla himassa niin ei voi naapurilta kysyä
--- Lainaus päättyy ---
Kolmessakymmenessä asteessa oli tänäänkin Kopparön lämpötila ja oli koko viikonlopun.
seppoko:
http://yle.fi/uutiset/helle_vaikuttaa_kuolleisuuteen__suomalainen_voi_parhaiten_viileammassa/7378928
Sillälailla sanoisi Tarvajärvi!!
ihaa:
Ja kohta sanotaan että Seppoko se siinä kehuu ilmastointilaitteen erinomaisuutta. ;D
Ei oikeesti...jos et ole Seppoko keljuillut (lue: ollut asiasta eri mieltä) tiettyyn suuntaan niin ei tästä tule sanomista.
Mun ei kärsi sanoa ilmastointilaittees ta mitään kun eräältä suunnalta hyökätään heti kuin se yleinen syyttäjä. :laugh:
Elämä on....valintoja.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.07.2014 kello on 20:18 ---Ja kohta sanotaan että Seppoko se siinä kehuu ilmastointilaitteen erinomaisuutta. ;D
Ei oikeesti...jos et ole Seppoko keljuillut (lue: ollut asiasta eri mieltä) tiettyyn suuntaan niin ei tästä tule sanomista.
--- Lainaus päättyy ---
Vain faktoja!! :D
Ja olen aikaisemmin sanonut, että jos ei olisi kustannus- ja painokysymys, niin olisi ilmastointi katolla.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 28.07.2014 kello on 20:18 ---Ja kohta sanotaan että Seppoko se siinä kehuu ilmastointilaitteen erinomaisuutta. ;D
Mun ei kärsi sanoa ilmastointilaittees ta mitään kun eräältä suunnalta hyökätään heti kuin se yleinen syyttäjä. :laugh:
Elämä on....valintoja.
--- Lainaus päättyy ---
Kuka? :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta