Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Millonkas noita kesäkumia kulkimeen aijotte vaihtaa.

<< < (8/15) > >>

Jushi69:
Laitatin aluvanteille uudet Misukat jotka sai tosi törkeen huonot pisteet TM mutta kesärenkaissa noissa mun mielestä ei ole mitään väliä kun en ajele noin extreemi vauhdeilla.Talviren gas testeille panen jonkinlaisen painon kun talviolot on jo ihan toista .
Misukat taisi olla jotkin energy saverit tahi sinnepäin.Halvat ainakin oli kun 205/55/16 makso tasan 400 €.Jaa taidettiin siinä testissä mainita ainahii että olisivat hiljaisia.No mulla ei ole silläkään mitään väliä kun kuuntelen aina musiikkia.  ;D
Jaa niin ja vaihdan nuo huomenna alle.Tulkoon lunta eli ei.

Alan:
En taida vielä uskaltaa vaihtaa, ennenkuin selviää ensi viikon sää. Aikaisia lähtöjä on vielä.

Jushi69:
No hei Alan minä asun hiukka sinua ylempänä ja pittee ajaa korpeen ja uskallan vaihtaa renkaat.An mennä vaan,kerran täällä eletään hehee...
Saunan jälkeen tulen chattiin entäs muut????Mennee ehken 21.00

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 -  8.04.2011     kello on 18:55 ---Laitatin aluvanteille uudet Misukat jotka sai tosi törkeen huonot pisteet TM mutta kesärenkaissa noissa mun mielestä ei ole mitään väliä kun en ajele noin extreemi vauhdeilla.Talviren gas testeille panen jonkinlaisen painon kun talviolot on jo ihan toista .
Misukat taisi olla jotkin energy saverit tahi sinnepäin.Halvat ainakin oli kun 205/55/16 makso tasan 400 €.Jaa taidettiin siinä testissä mainita ainahii että olisivat hiljaisia.No mulla ei ole silläkään mitään väliä kun kuuntelen aina musiikkia.  ;D
Jaa niin ja vaihdan nuo huomenna alle.Tulkoon lunta eli ei.

--- Lainaus päättyy ---
Viime kesänä vaihdoin Misukan energy savereista Goodyearin Efficientgrippeihin, ovat vielä hiljaisemmat ja kevyemmin vierivät, renkaat kehittyy...

99:
Tänään vaihtoivatten Euromasterilla kesäkiekot alle.
Saas kattoo koska ite jaksan vaihtaa vaimon kulkimeen kesänakit..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View