Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Yleistä keskustelua autojen huoltamisesta/huollattamisesta

<< < (2/10) > >>

ipe:
minä huollan kaikki vehkeet itte, aikoinaa ku nykysen auton ostin siinä oli vielä tehtaan takuu voimassa joten käytin marmorilla, maksoi omilla öljyillä yli 500e (ilman omia öljyjä oli ollu pari sataa kalliimpi viel). Sen koommin en ole liikkeessä huollattanut, miks maksaa siitä toiselle minkä voi tehdä itsekkin.

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ - 31.05.2014     kello on 22:15 ---Weke, oletko käyttänyt autoasi tuolla huollossa ?

--- Lainaus päättyy ---
En kerennyt käyttämään, kun vaihtui tuohon Volvoon. Soitin sinne kun kysyin seuraavaa tulevaa huoltoa MLään. Palvelun sai suomenkielellä.
Ennen soittoa pyysin vielä Spllä tarjouksen.

--- Lainaus ---Tere!
Perushuolto maksaa noin 450 €

Lugupidamisega

Peeter Prillop
Kliendinõustaja (teenindus) / Customer Advisor

Järve esindus / Järve dealership
Järvevana tee 11, 11314 Tallinn, Estonia
––––––––––––––––
Tel +372 626 6003, GSM +372 626 6003
Fax +372 626 6066
E-mail Peeter.Prillop@silberauto.ee, teenindus.jarve@silberauto.ee
www.silberauto.ee

AS Silberauto Eesti, Peterburi tee 50a, Tallinn
Reg. nr. 10284932, VAT nr. EE100054752
IBAN EE3410 10022005071002 (SEB Pank), EE512200 221011764554 (Swedbank)
--- Lainaus päättyy ---

Veholla sama huolto noin 900€.

RR:
Fordin laatua en menis kehumaan, tosin kokemusta vaan yhdestä transitista vm 2001. Vikoja on ja ne on semmosia mitä ei muissa ole edes ollut, öljynpaineanturi vuoti öljyä, ajovaloumpio oli sulanut niin meni uusiksi.

Pikkuvikoja on melkein koko ajan ja esimerkiksi ohjaustehostimen hihnan  vaihto on tehty ihan liian vaikeaksi.

Mutta jo muiden mainitsemista syistä teen kaiken mahdollisen itse. Sprintteriin kun vaihdoin eteen levyt ja palat säästin noin 300 ja työ kesti noin 1,5 tuntia. Osat oli samoja mitä ne käyttäis siellä Raskoneella. Eihän noissa hinnoissa ole enää mitään tolkkua, nosturilla ja paineilmatyökaluill a ton homman tekis alle tunnissa.

cossuesco:

--- Lainaus käyttäjältä: RR -  1.06.2014     kello on 09:20 ---Fordin laatua en menis kehumaan, tosin kokemusta vaan yhdestä transitista vm 2001. Vikoja on ja ne on semmosia mitä ei muissa ole edes ollut, öljynpaineanturi vuoti öljyä, ajovaloumpio oli sulanut niin meni uusiksi.

Pikkuvikoja on melkein koko ajan ja esimerkiksi ohjaustehostimen hihnan  vaihto on tehty ihan liian vaikeaksi.

Mutta jo muiden mainitsemista syistä teen kaiken mahdollisen itse. Sprintteriin kun vaihdoin eteen levyt ja palat säästin noin 300 ja työ kesti noin 1,5 tuntia. Osat oli samoja mitä ne käyttäis siellä Raskoneella. Eihän noissa hinnoissa ole enää mitään tolkkua, nosturilla ja paineilmatyökaluill a ton homman tekis alle tunnissa.

--- Lainaus päättyy ---
Ei taida olla helpompaa muissakaan etuvetoisissa, eikös tuossa ole jo stretch-hihna?

Aakku:
Mulla on peukalo keskellä kämmentä...

Onneksi näin autoharrastelun kautta on vahva tukiverkko. Merkkikerholaisena ja miksei muutenkin minulla on mahdollisuus tehdä oikeassa merkkikorjaamossa huollot ja korjaukset hyvän ammattilaisen kanssa.
Työ on mielestäni paljon laadukkaampaa, kuin isoissa maahantuojan huolloissa. Ainakin tiedän ja opin itsekin autoistani paljon.
Hinnatkin ovat edullisemmasta päästä, kun on itsekin välillä apupoikana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View