Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ducato kytkin luistaa

<< < (21/40) > >>

JPVäisänen:
Otin tuon vanhan lootan viitoskopan auki tuossa lattialla...ei pääakseli kyllä kovasti vielä oo syöny tuota kantta mutta paha ääni siitä lähti tai sitten äänen lähde oli joku muu. Reilusti se kuitenki pääsee liikkumaan edestakas...siis se akseli.

pp-96:
Minulle ei kyllä tuo kuva kerro valitettavasti mitään. Ottaisitko kuvan kauempaa, nyt en minä ainakaan saa käsitystä
 mitä osaa laatikkoa se edustaa.
    Minkälaista ohjetta tarvitset kytkimen säätöön ? Lähtötilanne lienee nyt, että jarru-ja kytkinpoljin samalla korkeudella. Nyt menet auton alle avaat ensin vaijerin päässä olevat kaksi mutteria( 10mm avain) ,sitten pidät siitä vaijerin päätteestä kiinni ja kierrät sisempää mutteria kiinni useita kierroksia , niin tällöin polkimen pitäisi kohota ylemmäs kuin jarrupoljin . Kokeile ensin vaikka 3cm korkeammalle,sitten koeajolle .

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: pp-96 - 10.09.2015     kello on 17:54 ---Minulle ei kyllä tuo kuva kerro valitettavasti mitään. Ottaisitko kuvan kauempaa, nyt en minä ainakaan saa käsitystä
 mitä osaa laatikkoa se edustaa.
    Minkälaista ohjetta tarvitset kytkimen säätöön ? Lähtötilanne lienee nyt, että jarru-ja kytkinpoljin samalla korkeudella. Nyt menet auton alle avaat ensin vaijerin päässä olevat kaksi mutteria( 10mm avain) ,sitten pidät siitä vaijerin päätteestä kiinni ja kierrät sisempää mutteria kiinni useita kierroksia , niin tällöin polkimen pitäisi kohota ylemmäs kuin jarrupoljin . Kokeile ensin vaikka 3cm korkeammalle,sitten koeajolle .

--- Lainaus päättyy ---
Kuva on 5-vaihteen suojakopan sisäpuolelta ja ko jäljen on tehnyt pyörivä pääakselin pää. Pääakseli liikkuu vajaan sentin.

JPVäisänen:
Tuossa tutkailin tamgearsin räjäytyskuvaa ja en kyllä keksi sittä mitää kohtaa mikä pitää ensiöakselin päittäisliikkeen kurissa....

pp-96:
osat 606 ja 102  suorittaa kyseistä virkaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View