Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Renault Master vilkkurele
relluttelija:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 26.05.2014 kello on 20:30 ---Eix se ole helpompi laittaa oikeat polttimot :-[
--- Lainaus päättyy ---
Anna mulle 21w T10 kannalla oleva polttimo, niin vilkkuu oikein.
En vaihtanut siis pelkkiä polttimoita vaan myös koko vilkun. Ja kyllä, ihan vain ulkonäön vuoksi.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 26.05.2014 kello on 20:58 ---Anna mulle 21w T10 kannalla oleva polttimo, niin vilkkuu oikein.
En vaihtanut siis pelkkiä polttimoita vaan myös koko vilkun. Ja kyllä, ihan vain ulkonäön vuoksi.
--- Lainaus päättyy ---
nyt kun syy selvisi,niin se vastus helpoin Thumb
laitappa kuva ni ihaillaan Thumb
putkimies:
Mistä tuollaisia vastuksia voi hankkia? Minulla as autossa ajoittain vilkuttaa nopeammin, vaikka on normaalit 21W polttimot. Olen arvellut että syynä on asuntokorin pitkät ja ohuet johtimet. Kokeillut olen, että jo 5W lisälamppu korjaa vikailmiön. Mutta sellaiselle ei ole missään "tilaa".
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 26.05.2014 kello on 21:08 --- Mistä tuollaisia vastuksia voi hankkia? Minulla as autossa ajoittain vilkuttaa nopeammin, vaikka on normaalit 21W polttimot. Olen arvellut että syynä on asuntokorin pitkät ja ohuet johtimet. Kokeillut olen, että jo 5W lisälamppu korjaa vikailmiön. Mutta sellaiselle ei ole missään "tilaa".
--- Lainaus päättyy ---
kaikista autotarvike liikkeistä ja monist"halpa"marketeist..
ookko varma ettei se johdu viasta, jossain vilkuss on huono kontakti ja ei aina vilku?
relluttelija:
Itse tilasin moposportista Thumb
Master keltaisilla vilkuilla:
Nissan kirkkailla vilkuilla:
Kuvat eivät ole minun vehkeestä, mutta periaatteen näkee. Itseäni on ärsyttänyt suunnattomasti nuo keltaiset/oranssit muovimöllykät niin kauan kun tajusin että tupa-autot on kirkkailla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta