Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Renault Master vilkkurele
Rölli:
jos ois itellä tommonen hieno auto ni saattas vaihtaa kans.. Thumb
ainii mulla onki kirkkaat :-\
putkimies:
"ookko varma ettei se johdu viasta, jossain vilkuss on huono kontakti ja ei aina vilku?"
Olen kyllä tutkinut, mutta en ole "vikaa" löytänyt. Ongelma on sellainen että vain vasemmalla puolella, ja aina vilkkuu, mutta toisinaan nopeammin. Ei tule esiin koskaan heti startin jälkeen, vaan vasta akkujen latauduttua täyteen. Kun vika on ollut samanlainen jo kahdeksan vuotta, samanlainen kesät, talvet, ja syksyt sekä keväät, niin aika pysyvän luonteinen sen olotila on.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 26.05.2014 kello on 22:00 --- "ookko varma ettei se johdu viasta, jossain vilkuss on huono kontakti ja ei aina vilku?"
Olen kyllä tutkinut, mutta en ole "vikaa" löytänyt. Ongelma on sellainen että vain vasemmalla puolella, ja aina vilkkuu, mutta toisinaan nopeammin. Ei tule esiin koskaan heti startin jälkeen, vaan vasta akkujen latauduttua täyteen. Kun vika on ollut samanlainen jo kahdeksan vuotta, samanlainen kesät, talvet, ja syksyt sekä keväät, niin aika pysyvän luonteinen sen olotila on.
--- Lainaus päättyy ---
jos valott vilkkuu ni vastus kehiin.. en kyll oo aikasemmin tommost kuullu..
onhan vilkku polttimot oikeen tehoset, ettei joku oo vaihtanu saman näköstä pienempitehosta tilalle?
tai tehas vikanen alitehonen polttimo?
putkimies:
Niin, minulla myös kirkkaat vilkut edessä. Rellualustainen matkailuauto, se on tehty siten että tuollaisesta pelti-umpikorisesta on nakerrettu peltinen tavaratila pois, ja siihen rakennettu styroxikoppi tilalle. Nän on saatu matalalattiainen alusta aikaiseksi. Lavapohjaisen auton runko olisi korkeampi alusta styroxikopille.
relluttelija:
Tuntuu, että mulla on siinä toiminnan rajamailli, joskus oikealle vilkuttaessa toimii 4-5 välähdystä oikein, sitten alkaa tosi tahti.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta