Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Helppoa vaunun pesua

<< < (6/7) > >>

Tomppeli:
Millä pesuaineella uskaltaa pestä asuntoauton (tai vaunun) ikkunat? Kyllähän ne puhtaaksi saa mutta olis kiva tietää millä aineella niitä ei tuhota kelvottomiksi (läpinäkymättömäksi).

Tomppeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Tomppeli -  1.06.2014     kello on 00:22 ---Millä pesuaineella uskaltaa pestä asuntoauton (tai vaunun) ikkunat? Kyllähän ne puhtaaksi saa mutta olis kiva tietää millä aineella niitä ei tuhota kelvottomiksi (läpinäkymättömäksi).

--- Lainaus päättyy ---
Peseekö kukaan karavaanareista kulkimiensa ikkunoita? Mikä aine ikkunoiden (nimenomaan asuntoauton ikkunoiden)pesuun todettu hyväksi?
Rouva haluaisi pestä ikkunat ennen reissua.

mjh48:
Minä olen pessyt Alfa kem'in Eko-Sol pesuaineella niin matkailuauton kuin sen ikkunatkin, ilman ongelmia.
http://www.neljaysi.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=49&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=89

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Tomppeli -  1.06.2014     kello on 13:54 ---Peseekö kukaan karavaanareista kulkimiensa ikkunoita? Mikä aine ikkunoiden (nimenomaan asuntoauton ikkunoiden)pesuun todettu hyväksi?
Rouva haluaisi pestä ikkunat ennen reissua.

--- Lainaus päättyy ---
Minä pesisin ihan kotimaisella mäntysuovalla...

99:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.05.2014     kello on 21:37 ---mutta jos sitä helpointa puhdistusta karavaanari haluaa niin se on tässä.  Thumb

http://karavaanari.org/index.php/topic,7866.msg136248.html#msg136248

--- Lainaus päättyy ---

Eilen katoin tuota, ja huomasin että se on tarjouksessa 49,95€. Lisäksi että Sellon putiikista löytyy hyllystä.
Tänään töiden jälkeen käväisin liikkeessä aikomuksena ostaa ko. värkki, niin ne ovatkin poistuneet valikoimasta vaikka tarjouksen piti olla voimassa vielä kuukausitolkulla >:(

No, biltema myy samaa sinisenä. Hinta vain on tuplat :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View