Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Helppoa vaunun pesua

<< < (5/7) > >>

cossuesco:
No siinä kyllä olet oikeassa että jos on vanhanliiton auto tai vaunu niin butyylisaumoja kannattaa varoa. Nykylaitteissa ei ole ongelmaa kun on liimamassalla tiivistetty.Ei noita raskaankaluston pesuaineita kannata pelkää, oikein hyviä aineita. Itse käytän TFR Economy pesutiivistettä. http://www.juhakarppanen.fi/wp-content/uploads/2014/05/pdf_4.pdf

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 21.05.2014     kello on 19:16 ---No siinä kyllä olet oikeassa että jos on vanhanliiton auto tai vaunu niin butyylisaumoja kannattaa varoa. Nykylaitteissa ei ole ongelmaa kun on liimamassalla tiivistetty.

--- Lainaus päättyy ---

Ja miten määritellään "nykylaite" ?

Missä vuosimallissa menee tuollainen raja ?

Myyjä ainakin minulle painotti silloin kuusi vuotta sitten että "älä sitten pese Adriaa painepesurilla."

K.E.V:
Kyllä se sattumalta koskee ihan nykylaitteitakin. :(

cossuesco:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 21.05.2014     kello on 19:27 ---Ja miten määritellään "nykylaite" ?

Missä vuosimallissa menee tuollainen raja ?

Myyjä ainakin minulle painotti silloin kuusi vuotta sitten että "älä sitten pese Adriaa painepesurilla."

--- Lainaus päättyy ---
Minä määrittelen nykylaitteen niin ettei ole butyylisaumoja vaan liimamassalla tiivistetty, luultavasti sinunkin auto on niin tehty.
Totta kai myyjä sanoo ettei saa painepesurilla pestä, sehän on ihan selvä. Kaiken saa rikki jos ei osaa työkaluja käyttää.
Kannattaa sitten varoa Best Caravanin pesukatua  ::) http://bestcaravan.fi/karavaanielamaa/videoita/pesukatu/

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 21.05.2014     kello on 20:16 ---Minä määrittelen nykylaitteen niin ettei ole butyylisaumoja vaan liimamassalla tiivistetty, luultavasti sinunkin auto on niin tehty.

--- Lainaus päättyy ---

Niin, ei siinä kylkien ja katon tiivistykseen ole kyllä käytetty sitä perinteistä mustaa tarttuvaa butyyliä vaan vaaleaa sormiin tarttumatonta massaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View