rekisteriseloste

Kalenteriin linkitetyt tapahtumat

  • Lahden Caravan Messut 2014 - Vapautta matkailuun!: 19.09.2014 - 21.09.2014

Kirjoittaja Aihe: Lahden Caravan Messut 2014  (Luettu 20839 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Lahden Caravan Messut 2014
« Vastaus #45 : 19.09.2014 kello on 15:45 »
Nyt jo kotimatkalla, auto tankattu puoli tuntia sitten ABC Heinolassa. Seuraava etappi kahvipysäkkinä ja kotiin tuliaisina on Kotileipomo Siiskonen.

Itse Lahden Messut meni pelkkänä uusien autojen ja muutamien vaunujen koeistumisena, tarvike tarjoukset oli mielestäni heikoimmat kuin aiemmin, edes vessatableteista ei ollut paljousalennuksia joten sama ostaa ne sitten viikon päästä Caravan liikkeiden näyttelyviikonlopun aikana.
Saiko edes makkarasta paljous allennusta ;) :D

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #46 : 19.09.2014 kello on 15:55 »
    Saiko edes makkarasta paljous allennusta ;) :D

    Eipä syöty makkaraa, käytiin aamupalalla Varkauden aabeeceellä (tottakai)  ;D jolla jaksoikin kierrellä sitten messujen annin läpi, ai niin, juotiinhan siellä kahvit, ekalla kerralla ilmaiset, Fiat tarjoi ilmaiseksi ihan ehtaa italialaista caffelattea, oli muuten hyvää ja sitten toisella kerralla ostettiin munkkikahvit siellä Nostalgia osaston vieressä, oli messuhinta, kaksi berliininmunkkia ja kahvit, vajaa 12 euroa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #47 : 19.09.2014 kello on 15:58 »
    Eipä syöty makkaraa, käytiin aamupalalla Varkauden aabeeceellä (tottakai)  ;D jolla jaksoikin kierrellä sitten messujen annin läpi, ai niin, juotiinhan siellä kahvit, ekalla kerralla ilmaiset, Fiat tarjoi ilmaiseksi ihan ehtaa italialaista caffelattea, oli muuten hyvää ja sitten toisella kerralla ostettiin munkkikahvit siellä Nostalgia osaston vieressä, oli messuhinta, kaksi berliininmunkkia ja kahvit, vajaa 12 euroa.

    Oletko ajanut kotoa messuille ja takaisin kotiin tänään?

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #48 : 19.09.2014 kello on 16:18 »
    Oletko ajanut kotoa messuille ja takaisin kotiin tänään?

    Jeps...aamulla klo 6 lähdettiin isän kanssa henkilöautolla ja nyt näyttäisi siltä että klo 19 ollaan kotona.

    Suunnitelmat alkoi muuttumaan kun vielä keskiviikkonakin vanhimmalla pojalla oli kuumetta niin turhapa sitä sitten toipilaan kanssa on mennä messuille ja vielä kun oli tarkoitus mennä anopin luokse sitten messujen jälkeen ja viettää viikonloppu etelä-Suomessa.
    Isä sitten innostui messukaveriksi mukaan kun kuuli että meinaan päiväseltään tuonne mennä nyt joka tapauksessa niin sitten näin.

    Ja ilman perhettähän minä en Adrialla lähde minnekkään.  ;D
    « Viimeksi muokattu: 19.09.2014 kello on 16:33 »

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #49 : 19.09.2014 kello on 16:30 »
    Onko huomenna tulijoita paljon?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:26
    • Savo
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #50 : 19.09.2014 kello on 18:01 »
    Täällä yks mutta aikataulusta ei mitään tietoa..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:24
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #51 : 19.09.2014 kello on 18:53 »
    Jeps...aamulla klo 6 lähdettiin isän kanssa henkilöautolla ja nyt näyttäisi siltä että klo 19 ollaan kotona.


    Tuollainen messureissu ja noilla kilometreillä voi verrata Tiplomaatin lomareissuun. Ei sinne nyt pysähtymään mennä.

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #52 : 19.09.2014 kello on 19:08 »
    Tuollainen messureissu ja noilla kilometreillä voi verrata Tiplomaatin lomareissuun. Ei sinne nyt pysähtymään mennä.

    Ilman perhettä siellä kuten ei oikein muuallakaan tämä karavaanari yksinään mielellään ole, nyt on mukava olla jo kotona, isä olisi halunnut lähteä vasta huomenna aamusta ja illalla kotiin mutta jos tässä poika paranee niin eiköhän tässä jotain kivaa perheen kesken lauantaina tehdä.

    Aika outoa, yritin lähettää jo ekan kerran kuvaa sieltä parkkipaikalta kympin jälkeen mutta kuva ei vaan lähde latautumaan lainkaan ja sama meno jatkuu edelleen. :-\

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #53 : 19.09.2014 kello on 21:06 »
    Tuollainen messureissu ja noilla kilometreillä voi verrata Tiplomaatin lomareissuun. Ei sinne nyt pysähtymään mennä.
    Mulle se on lomaakin toi vaunun kanssa ajaminen ;) :D :D Niin,kuin huomenna ja pyhänä meno lahteen ;)

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #54 : 19.09.2014 kello on 21:16 »
    Mulle se on lomaakin toi vaunun kanssa ajaminen ;) :D :D

    Sama juttu, mulle myös lomaa ja nautintoa tuo ajaminen, kun ajaa päivittäin vain 50 kilsan matkoja niin välillä on vaan kivaa istua autossa ja antaa kilsojen ja tuntien kulua, nyt tosin tänään nautin vänkärin paikalla olosta suurimman osan ajasta, ajoinkohan minä kaikkiaan 250 km....isä kun eläkeläisenä nauttii myös tuosta pitkien matkojen ajamisesta, tai yleensäkin autolla ajamisesta.
    Myyntitykit varmaan ihmettelevät kirjoituksiani, mutta seuraava lause paljastaa totuuden.   ^-^


    Köyhillä on ne halvat huvit,  katsos.  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #55 : 19.09.2014 kello on 21:21 »
    Sama juttu, mulle myös lomaa ja nautintoa tuo ajaminen, kun ajaa päivittäin vain 50 kilsan matkoja niin välillä on vaan kivaa istua autossa ja antaa kilsojen ja tuntien kulua, nyt tosin tänään nautin vänkärin paikalla olosta suurimman osan ajasta, ajoinkohan minä kaikkiaan 250 km....isä kun eläkeläisenä nauttii myös tuosta pitkien matkojen ajamisesta, tai yleensäkin autolla ajamisesta.
    Myyntitykit varmaan ihmettelevät kirjoituksiani, mutta seuraava lause paljastaa totuuden.   ^-^


    Köyhillä on ne halvat huvit,  katsos.  ;D
    Samat huvit täälä ;) :D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:13
    • Autossa on pyörät
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #56 : 19.09.2014 kello on 22:11 »
    Sama juttu, mulle myös lomaa ja nautintoa tuo ajaminen, kun ajaa päivittäin vain 50 kilsan matkoja niin välillä on vaan kivaa istua autossa ja antaa kilsojen ja tuntien kulua, nyt tosin tänään nautin vänkärin paikalla olosta suurimman osan ajasta, ajoinkohan minä kaikkiaan 250 km....isä kun eläkeläisenä nauttii myös tuosta pitkien matkojen ajamisesta, tai yleensäkin autolla ajamisesta.
    Myyntitykit varmaan ihmettelevät kirjoituksiani, mutta seuraava lause paljastaa totuuden.   ^-^


    Köyhillä on ne halvat huvit,  katsos.  ;D
    Sää kun olit vänkärinä niin siinä olisi voinut ottaa pienet, mennessä ja tullessa  ;D

  • Vieras
  • Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #57 : 19.09.2014 kello on 22:14 »
    Sää kun olit vänkärinä niin siinä olisi voinut ottaa pienet, mennessä ja tullessa  ;D

    Menomatkalla ei olisi voinut, silloin ajoin Varkaudesta Lahden Rinta-Joupille, nyt tulomatkalla ehkä otin tai sitten en... mutta nyt alkoi tuutituttamaan.   :D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.11.2021 kello on 21:40
    • Honkte
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #58 : 19.09.2014 kello on 22:22 »
    Sää kun olit vänkärinä niin siinä olisi voinut ottaa pienet, mennessä ja tullessa  ;D
    Joo ja sitten matkasta tulisikin katkonainen kun pitäis käydä k----la vähän väliä! ??? Mulla ainakin menee matkustamisesta nautinto pois jos joutuu kupla otsassa oottaa taukoa. Nyt tietenkin takerrut sanaan "pienet", mulla ainakin aineenvaihdunta alkaa toimii vaikka ottaakin pienet!

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:13
    • Autossa on pyörät
    Vs: Lahden Caravan Messut 2014
    « Vastaus #59 : 20.09.2014 kello on 09:05 »
    Joo ja sitten matkasta tulisikin katkonainen kun pitäis käydä k----la vähän väliä! ??? Mulla ainakin menee matkustamisesta nautinto pois jos joutuu kupla otsassa oottaa taukoa.
    Näinhän siinä helposti kävisi  Thumb