Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Lahden Caravan Messut 2014

<< < (12/25) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.09.2014     kello on 21:16 ---Sama juttu, mulle myös lomaa ja nautintoa tuo ajaminen, kun ajaa päivittäin vain 50 kilsan matkoja niin välillä on vaan kivaa istua autossa ja antaa kilsojen ja tuntien kulua, nyt tosin tänään nautin vänkärin paikalla olosta suurimman osan ajasta, ajoinkohan minä kaikkiaan 250 km....isä kun eläkeläisenä nauttii myös tuosta pitkien matkojen ajamisesta, tai yleensäkin autolla ajamisesta.
Myyntitykit varmaan ihmettelevät kirjoituksiani, mutta seuraava lause paljastaa totuuden.   ^-^

Köyhillä on ne halvat huvit,  katsos.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Samat huvit täälä ;) :D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.09.2014     kello on 21:16 ---Sama juttu, mulle myös lomaa ja nautintoa tuo ajaminen, kun ajaa päivittäin vain 50 kilsan matkoja niin välillä on vaan kivaa istua autossa ja antaa kilsojen ja tuntien kulua, nyt tosin tänään nautin vänkärin paikalla olosta suurimman osan ajasta, ajoinkohan minä kaikkiaan 250 km....isä kun eläkeläisenä nauttii myös tuosta pitkien matkojen ajamisesta, tai yleensäkin autolla ajamisesta.
Myyntitykit varmaan ihmettelevät kirjoituksiani, mutta seuraava lause paljastaa totuuden.   ^-^

Köyhillä on ne halvat huvit,  katsos.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Sää kun olit vänkärinä niin siinä olisi voinut ottaa pienet, mennessä ja tullessa  ;D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.09.2014     kello on 22:11 ---Sää kun olit vänkärinä niin siinä olisi voinut ottaa pienet, mennessä ja tullessa  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Menomatkalla ei olisi voinut, silloin ajoin Varkaudesta Lahden Rinta-Joupille, nyt tulomatkalla ehkä otin tai sitten en... mutta nyt alkoi tuutituttamaan.   :D

honkte:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 19.09.2014     kello on 22:11 ---Sää kun olit vänkärinä niin siinä olisi voinut ottaa pienet, mennessä ja tullessa  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Joo ja sitten matkasta tulisikin katkonainen kun pitäis käydä k----la vähän väliä! ??? Mulla ainakin menee matkustamisesta nautinto pois jos joutuu kupla otsassa oottaa taukoa. Nyt tietenkin takerrut sanaan "pienet", mulla ainakin aineenvaihdunta alkaa toimii vaikka ottaakin pienet!

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: honkte - 19.09.2014     kello on 22:22 ---Joo ja sitten matkasta tulisikin katkonainen kun pitäis käydä k----la vähän väliä! ??? Mulla ainakin menee matkustamisesta nautinto pois jos joutuu kupla otsassa oottaa taukoa.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän siinä helposti kävisi  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View