Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Lahden Caravan Messut 2014

<< < (11/25) > >>

arska100:
Täällä yks mutta aikataulusta ei mitään tietoa..

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 19.09.2014     kello on 16:18 ---Jeps...aamulla klo 6 lähdettiin isän kanssa henkilöautolla ja nyt näyttäisi siltä että klo 19 ollaan kotona.

--- Lainaus päättyy ---

Tuollainen messureissu ja noilla kilometreillä voi verrata Tiplomaatin lomareissuun. Ei sinne nyt pysähtymään mennä.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 19.09.2014     kello on 18:53 ---Tuollainen messureissu ja noilla kilometreillä voi verrata Tiplomaatin lomareissuun. Ei sinne nyt pysähtymään mennä.

--- Lainaus päättyy ---

Ilman perhettä siellä kuten ei oikein muuallakaan tämä karavaanari yksinään mielellään ole, nyt on mukava olla jo kotona, isä olisi halunnut lähteä vasta huomenna aamusta ja illalla kotiin mutta jos tässä poika paranee niin eiköhän tässä jotain kivaa perheen kesken lauantaina tehdä.

Aika outoa, yritin lähettää jo ekan kerran kuvaa sieltä parkkipaikalta kympin jälkeen mutta kuva ei vaan lähde latautumaan lainkaan ja sama meno jatkuu edelleen. :-\

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 19.09.2014     kello on 18:53 ---Tuollainen messureissu ja noilla kilometreillä voi verrata Tiplomaatin lomareissuun. Ei sinne nyt pysähtymään mennä.

--- Lainaus päättyy ---
Mulle se on lomaakin toi vaunun kanssa ajaminen ;) :D :D Niin,kuin huomenna ja pyhänä meno lahteen ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.09.2014     kello on 21:06 --- Mulle se on lomaakin toi vaunun kanssa ajaminen ;) :D :D

--- Lainaus päättyy ---

Sama juttu, mulle myös lomaa ja nautintoa tuo ajaminen, kun ajaa päivittäin vain 50 kilsan matkoja niin välillä on vaan kivaa istua autossa ja antaa kilsojen ja tuntien kulua, nyt tosin tänään nautin vänkärin paikalla olosta suurimman osan ajasta, ajoinkohan minä kaikkiaan 250 km....isä kun eläkeläisenä nauttii myös tuosta pitkien matkojen ajamisesta, tai yleensäkin autolla ajamisesta.
Myyntitykit varmaan ihmettelevät kirjoituksiani, mutta seuraava lause paljastaa totuuden.   ^-^

Köyhillä on ne halvat huvit,  katsos.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View