Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Karavaanarihenki

<< < (17/20) > >>

LMC ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 18.05.2014     kello on 14:23 ---Eiks se klapi ole parempi saunan uunissa ja siellä saunassa ne mukavat jutut ;) :D

--- Lainaus päättyy ---

Kuules ny Tikkakosken Mannekiini, eiku Tiplomaatti, sauna o ihan liian kuuma paikka tekee mitää "mukavia juttuja" paree saunanjälkeen hoitaa ne "mukavat jutut" iha suosiolla KJÄH KJÄH KJÄH  ;D

MarkoA:
En huomanut tervehtimisessä mitään eroa, vaikkei meillä enää ole edessä SFC numeroa kun seinä meni vaihtoon. Samaan tapaan suurin osa tervehti. Vaunun vetäjistä, ainakin niistä jotka itse havaitsin, 100% nosti kättä.

Alan:
Paremmin noussut lapanen tänä kesänä kuin edellisinä mun mielestä.

Ajoimma viime viikonlopuksi pohjoiseen, jolloin melkein kaikki tervehti. Kunnes rupesi Oulu lähestymään niin siinä Limingan kohdilla viidestä peräkkäisestä matkailuautosta ei vastattu.

Sen jälkeen vastaantullut kuudes, vaununvetäjä, oli varmaan turisti kun räpylä heilui iloisesti.  Thumb

james_III:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.07.2014     kello on 11:02 ---Paremmin noussut lapanen tänä kesänä kuin edellisinä mun mielestä.

Ajoimma viime viikonlopuksi pohjoiseen, jolloin melkein kaikki tervehti. Kunnes rupesi Oulu lähestymään niin siinä Limingan kohdilla viidestä peräkkäisestä matkailuautosta ei vastattu.

Sen jälkeen vastaantullut kuudes, vaununvetäjä, oli varmaan turisti kun räpylä heilui iloisesti.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Pohjosessa Norjalaiset vaununvetäjät ei ainakaan autolle morjesta, vähän nihkeetä oli kyllä sen maan autojenkin kanssa, ei liene siellä tapana sitte. Kotomaan asukit rajan molemminpuolin kyllä heilutti  :) Mitään eroa viimevuoteen en ole kyllä havainnu, toisinaan on sen henkistä porukkaa jonkun tapahtuman puitteissa esim joka ei vaan suvaitse heilutella, no ei se mitään, sieltä tulee tietä pitkin seuraava joka vispaa niin että ducaton kapiinissa ikkunat kolisee  :) Huvinsakullakin, viimevuonna keksittiin nimiä eri tyyppisille heiluttajille, harmi kun ei ylös tullu kirjattua, takuulla vastantulevissa autoissa harrastetaan samaa.

Alan:
^

Paras oli viime reissulla paappa, joka heilutti avokämmentä sivusuunnassa. Kiitokset siitä, hyvää mieltä sai aikaan.

Ite olen huomannut ns. heilaamisen nopeimmaksi, näkyvimmäksi ja kätevimmäksi tyyliksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View