Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Karavaanarihenki
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.07.2014 kello on 11:19 ---^
Paras oli viime reissulla paappa, joka heilutti avokämmentä sivusuunnassa. Kiitokset siitä, hyvää mieltä sai aikaan.
Ite olen huomannut ns. heilaamisen nopeimmaksi, näkyvimmäksi ja kätevimmäksi tyyliksi.
--- Lainaus päättyy ---
Lisäksi kun heiluttaisi mahdollisimman lähellä tuulilasia, mieluimmin niin, että aurinko osuu käteen jos paistaa.
aaoulusta:
Joo! Alan tuossa kertoi yhdestä tavasta morjestaa ja sehän onkin tämän harrasteen samoten kuin veneilyn suola ja sokeri. eli ilmeisesti on tullut tapa tervehtiä jollain tavalla, ja sitten VOIi olla että harrastaja eri mielentilassa tervehtii hieman erillain.. ja jotkut ovat omaksuneen ruotsalaisen käytännön jotta ei terkkuja autoillessa vaan vasta alueilla ..kuturannassa oli todella helppo tutustua naapuriin kun hällä oli se kajakki (ja adria a-auto) josta jutustelu alkoi ja muutamien oluiden , ja samahanse on mikä se aihe on kun vaan saa sen alun jurouden narikkaan. känniset jätän ihan warmuuden vuoksi omiin oloihinsa...
Jogi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.07.2014 kello on 11:02 ---Paremmin noussut lapanen tänä kesänä kuin edellisinä mun mielestä.
Ajoimma viime viikonlopuksi pohjoiseen, jolloin melkein kaikki tervehti. Kunnes rupesi Oulu lähestymään niin siinä Limingan kohdilla viidestä peräkkäisestä matkailuautosta ei vastattu.
Sen jälkeen vastaantullut kuudes, vaununvetäjä, oli varmaan turisti kun räpylä heilui iloisesti. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kiinnititkö huomiota puuttuiko morjenstamatta jättäneiltä TV-antenni katolta? Täällä on oma ryhmänsä jotka eivät hevin tervehdi kuin omiaan. Voi hyvin ulottua tämä käytäntö tien päälle. Kaikkia syntisiä ei tervehditä.
Oulaa:
kun automme oli tällainen ei meitä hirveemmin tervehditty ,useimmiten retkeilyautoilijat vain tunnistivat ja vastasivat moikkaamiseeni
nyt vastataan tervehtimiseeni lähes 100 % karavaanareista
ja valitettavasti sfc numeroa ei meille tule
ja jos mulle ei vastata moikkaamiseen ei se hetkauta pätkääkään ,saattoihan kuljettajalla ja matkustajillakin olla jotain tärkeämpää esillä juurikin silloin
Jartsa:
Meidän autosta kyllä käsi nousee vähän turhankin herkästi...esim. jos kaukaa huomaa pakun jossa vaunu perässä ja sit kohdalla lapanen pystyyn ja huomaan että olikin kuomutraileri :laugh: .Nuo retkeilyautot valitettavasti jää usein huomaamatta kun muistuttavat edestä kovasti norm.pakuja mutta jokaiselle huomatulle moikkaillaaan,tarralla tai ilman Thumb .Ja alueilla kun olemme niin aina hyvät huomenet toivotellaan naapureille ja vastaan tulijoille.
Itse kuulun tuohon SFC mutta tarraa en ole laittanut paikoilleen koska en ymmärrä miksi muiden tarttee tietää mikä numero mulla on ja kuinka kauan olen ollut karavaanari(eka reissu vaunulla tehty -97)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta