Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Vaunu vuokralle suviseuroihin.

<< < (2/26) > >>

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 15.05.2014     kello on 15:30 ---Kyllä minä omille lapsille olen antanut,kun ovat kalaan lähteneet ;)

--- Lainaus päättyy ---

joo en minä pojallekkaan anna lainaa koska se on vasta 3v   ;D
katotaan sitten myöhemmin  ;)

--- Off-Topic: ---Kerran kävi jehovan todistajia ovella  ;D aukasin oven enkä kerenny mitään sanoa niin kaveri totes heti että me ei varmaan edusteta samaa uskontokuntaa ja toivotteli hyvää päivän jatkoa  :laugh: piti käydä kattoo ihan peilistä että mitähän uskontokuntaa meikäläinen edustaa

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: humoristi - 15.05.2014     kello on 15:35 ---joo en minä pojallekkaan anna lainaa koska se on vasta 3v   ;D
katotaan sitten myöhemmin  ;)

--- Off-Topic: ---Kerran kävi jehovan todistajia ovella  ;D aukasin oven enkä kerenny mitään sanoa niin kaveri totes heti että me ei varmaan edusteta samaa uskontokuntaa ja toivotteli hyvää päivän jatkoa  :laugh: piti käydä kattoo ihan peilistä että mitähän uskontokuntaa meikäläinen edustaa
--- Lainaus päättyy ---
Vanhimmalle pojalle uskaltaa antaa lainaksi,kun on rekkakuski/auton asentaja ja osaa peruttaa ja pitää paikat kunnossa ;)

pelsam:

--- Lainaus käyttäjältä: plagu - 15.05.2014     kello on 15:27 ---En vuokraa kenellekkään joka uskoo satuolentoihin.

--- Lainaus päättyy ---

Olen vuokrannut jo vuosia as. autoja sekä vaunuja, ehdottomasti parhaat vuokralaiset on suviseura- ja helluntai konfrenssi asiakkaat. Luotettavia ja siistejä vuokralaisia!
Itse en valitse vuokralaisia sillä perusteella, että mihin uskoo. 

Suurin riski on se, että mies porukalla lähdetään reissuun, usein on tullut harmia...

aaoulusta:
Se pittää tehdä niinkuin ite parraaksi näkee ja tuntee tuon vuokrauksenki kanssa!  ite en niin välttämättä halua /tarvi vuokrailla

pelsam:

--- Lainaus käyttäjältä: aaoulusta - 15.05.2014     kello on 16:11 ---Se pittää tehdä niinkuin ite parraaksi näkee ja tuntee tuon vuokrauksenki kanssa!  ite en niin välttämättä halua /tarvi vuokrailla

--- Lainaus päättyy ---

Se on totta.
Eipä siinä paljoa hyödy, jos vuokraat vaunua pari kolme kertaa kesässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View