Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vaunu vuokralle suviseuroihin.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: pelsam - 15.05.2014 kello on 16:10 ---Olen vuokrannut jo vuosia as. autoja sekä vaunuja, ehdottomasti parhaat vuokralaiset on suviseura- ja helluntai konfrenssi asiakkaat. Luotettavia ja siistejä vuokralaisia!
Itse en valitse vuokralaisia sillä perusteella, että mihin uskoo.
Suurin riski on se, että mies porukalla lähdetään reissuun, usein on tullut harmia...
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä Thumb
sipu:
jokainen tekee kalustolleen mitä haluaa
mutta itse olen oppinut
ettei mikään lainassa parane
viimeksi lainattiin oksasilppuria
ja tuolla se nyt könyää risana >:(
as.autoa on muutaman kerran kans kysytty
mutta se ei lainaan lähde
ei suvulle eikä suviseuroille :)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 15.05.2014 kello on 16:30 ---jokainen tekee kalustolleen mitä haluaa
mutta itse olen oppinut
ettei mikään lainassa parane
viimeksi lainattiin oksasilppuria
ja tuolla se nyt könyää risana >:(
as.autoa on muutaman kerran kans kysytty
mutta se ei lainaan lähde
ei suvulle eikä suviseuroille :)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla tuli toissa vuona vanha vaunu puhtaampana takas mitä oli lähtiessä,riippuu,ilmeisesti kelle vuokraa ;)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 15.05.2014 kello on 16:40 ---Mulla tuli toissa vuona vanha vaunu puhtaampana takas mitä oli lähtiessä,riippuu,ilmeisesti kelle vuokraa ;)
--- Lainaus päättyy ---
ja mitä lainaa :)
mutta tuosta sun vaunusta
saa kyllä hyvän hinnan pyytää
kun on kokoakin
jotta pistä vaan vuokralle Thumb
ps. kannattaisko ottaa vuokravakuutus
jos kuitenkin jotain sattuu ?
Ossi66:
Kyllä minä voin vuokrata jos joku oikeesti tuon haluaa - vuokrahinta "20" ja saa sillä pitää ihan niin pitkään kuin haluaa ;)
Viimekesänä vaunua vaihtaessa edellisen tyhjennyksen ja siivoamiseen meni ainakin kolme iltaa. Tavaraa oli säilytettäväksi ihan mahdoton läjä. Uuden pakkaamiseen meni myös aikaa...
Jos oikeesti päättää vuokrata vaunussa, pitäisi viikon vuokra-ajalta saada kahden viikon maksu. Olishan se vähintään sen ajan poissa oikeasta käytöstä. Vuokravehkeet on erikseen ja harrastevehkeet meillä ;)
Tyttäret sais kyllä käyttää vehkeitä silloin kun ei ite tarttee, mutta eipä oo e-kortillista kuskia ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta