Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Renkaan venttiilin kireys?
kimi:
Jos Jyväskaravan ei ottanut rengasta vanteelta ja tarkistanut kudosten kuntoa ja sen että, renkaan rakenne on ok suosittelen ehdottomasti rengasliikkeessä käymistä.
Yksi teräslanka joka on poikki voi loppupeleissä tehdä kunnon vahinkoa.
Alan:
Niin se kannattaa/kannattaisi tehdä. On vaan tuo tee-se-itse -minä tunkemassa aina edelle.
Siitä vaan ikävä vika, että rengasliike ei välttämättä saa sitä helposti ja varmasti selville, niin on hidasta vuoto. Joutuvat korjaamaan kaikki vikamahdollisuudet.
Vaan eipä tuo ole Päijätkumi kaukana.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.05.2014 kello on 13:14 ---Niin se kannattaa/kannattaisi tehdä. On vaan tuo tee-se-itse -minä tunkemassa aina edelle.
Siitä vaan ikävä vika, että rengasliike ei välttämättä saa sitä helposti ja varmasti selville, niin on hidasta vuoto. Joutuvat korjaamaan kaikki vikamahdollisuudet.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.05.2014 kello on 13:14 ---Niin se kannattaa/kannattaisi tehdä. On vaan tuo tee-se-itse -minä tunkemassa aina edelle.
--- Lainaus päättyy ---
Rengasliike näkee rakennevauroi, mahdolliset sellaiset ja jos on niin uusi tilalle tai vararengas käyttöön
aaoulusta:
Yksi huomaamaton mahdollisuus on että vanteessa on hieman ruostetta siitä pääsee hitaasti vuotaan ! kerran oli omassa peräkärryn renkaassa sellainen vuoto, kun otin renkaan irti ja isoon paljuun upoksiin niin siinä paljastui.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta