eikait sen viisampaa ookkaa ku eeloppi..oikeen miehen se microsofti lähetti..siinä on malliesimerkki miten tehdään yrityskaappaus..eik ä siinä menny ku pari vuotta..ja teki vielä lähtiissä pikku tilin.. 
|
eikait sen viisampaa ookkaa ku eeloppi..oikeen miehen se microsofti lähetti..siinä on malliesimerkki miten tehdään yrityskaappaus..eik ä siinä menny ku pari vuotta..ja teki vielä lähtiissä pikku tilin..
Ostettaisiin kaikki suomesta halavalla mutta kun on niin kallis maa tämä suomi! käytetytkin autot pitää ostaa ulkomailta halavalla, viinatki pittää hakea ulkomailta, jotku vaimotki hankkii ulkomailta, netistä ostetaan ulkomailta kun on halavempaa, jotku muuttaa ulkomaille kun täällä on kallista asua, uudet autot euroopan halvimpia mutta verottajan jälkeen kalleimpia...vaan äidit on Ykkösiä
"uudet autot euroopan halvimpia mutta verottajan jälkeen kalleimpia..."
Tuo on tuo autokaupiaiden vaalima vale ja iso semmoinen. Kun täällä nyppäistään ALV pois hinnan päältä 21%, niin loppu jäämmä on alle suomeen tuodun verottoman auton. Viimme vuosina suomi on tosin kunnostautunut ja kirinyt tuota verotonta hintaa kiinni, mutta edelleen se on sen pystynyt pitämään yläpuolella keskimääräistä euroopppalaista hintaa. ![]() http://www.volkswagen.fi/golf/hinnat näkyy olevan golf 16 000euroa ja rapiat http://www.new.volkswagen.be/nl/models/Golf7/promo.html?tc=sem-models_nl-be-google-golf&kw=keyword&gclid=CJqqu4v9mb4CFfShtAodVycAEg Ja belgian hinta alvinee näkyy olevan miltei sama 16 000 ja rapiat Tänään taas toi posti lapun, et halvalla kiinasta ostetut tavarat on saapuneet
![]() Eipä ole tullu kiinasta mitään tilattua.
Tänäänkin posti toi kireen missä tarroja sisällä, ja ihan kotimaasta. Laskukin oli mukana jossa oli tilinumero ja hinnan saa itse päättää. Nyt vaan on ongelma sen hinnoittelun suhteen, löytysköhän alkon hinnastosta oikea hinta. ![]()
Eipä ole tullu kiinasta mitään tilattua. Täällä sama ongelma. Vihjaappa mullekin jos löydät sen hinnan jostain. ![]() Täällä sama ongelma. Vihjaappa mullekin jos löydät sen hinnan jostain. No, mä katoin ensin Bauhassin hinnastoa muttei siellä ollu etikettejä, ainoastaan pistolapio ja jotain sellasta. ![]() No, siitä se vaikeus vasta alkoikin, oli sen verran monta etikettiä muttei yhtään samanlaista kun mulle tuli postitse. Joten pidin arpajaiset kahden eri etiketin välillä ja toinen voitti. Helppoa. "uudet autot euroopan halvimpia mutta verottajan jälkeen kalleimpia..."Eikös näissä hinnoissa ole jo kate lätkästy päälle. Mun käsitys on, että tehtaat on myyneet maahantuojille autoja halvemmalla tänne kehitysmaahan, jossa kansalaisilla ei ole varaa ostaa niitä autoja, jos sama kate lyötäisiin muiden maiden hankintahintojen päälle verojen kera. |