Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Hymer, vieläkö hintansa väärti vs muut laatumerkit

<< < (3/7) > >>

tahko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 10.08.2014     kello on 15:07 ---Itsekin katsellut LMC integroituja. Niissä uretaanieristeet ja puurimaton rakenne. Autoissa ollut kait useita vuosia, mutta vaunuihin tuli kait vasta 2013--

--- Lainaus päättyy ---

Vaunuissa kyseinen rakenne vai kahdessa mallissa (Maestro ja Scandica)

Captainkidd:
Hiljan katselin mobile.de sivuilta mitä pyydetään tänä päivänä mun Hymeristä B 578 /03/2011 ajettu vajaat 50tkm.
Samoilla varusteilla hinta on pudonnut 10-15 tonnin verran. Plussana mulla oikeastaan vain Oyster 85 satellittiautomaatt iantenni.

Ny sais mun kotteron 65 tuhannella eurolla, suomikilvillä, huoltokirjalla.
Saksasta melkoisen samaa luokkaa pyynnit, kun hakukulut laskee mukaan.

Catiska:
Kiitos vaan mutta tuo 578 ei ole pohjaratkaisultaan sitä mitä haemme. 594 ja 698 enemmänkin sen suuntaisia mitä haluaisimme, etenkin tuo 698.

Suomikilpiä saa Suomesta, hakukulut sitten asia erikseen, mutta saattaisi niissäkin palkoille päästä. Huoltokirja noissakin kait useimmissa ja tuohon hintaluokkaan löytyy näemmä sellaisiakin joissa ei vielä ole tainnut juuri huoltoja vielä tarvita...

Captainkidd:
Aijjoo, kun en ollut myymässä, niin en huomannut mainita, että ilmajouset ja vetokoukku tuli Saksasta hankittua. Niin ja traileri. Ja sen päälle Smartti. Että voishan tuota hintaa hiukka tarkistella - sopivammaksi - minulle  ;D ;D

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 10.08.2014     kello on 21:10 ---Aijjoo, kun en ollut myymässä, niin en huomannut mainita, että ilmajouset ja vetokoukku tuli Saksasta hankittua. Niin ja traileri. Ja sen päälle Smartti. Että voishan tuota hintaa hiukka tarkistella - sopivammaksi - minulle  ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

No niinpä sitten. Eipä tämä myynti treadi ollutkaan, joten ihan hyvä ettet kaupannutkaan...

--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 10.08.2014     kello on 17:15 ---Ny sais mun kotteron 65 tuhannella eurolla, suomikilvillä, huoltokirjalla.
Saksasta melkoisen samaa luokkaa pyynnit, kun hakukulut laskee mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View