rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?  (Luettu 1815 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
Veikkauksen tuore selvitys paljastaa, minkä tähtimerkin edustajilla on Suomen paras lotto-onni.

Veikkaus päätti heittäytyä viihteelliseksi ja selvittää onnekkaimman horoskooppimerkin loton suhteen.

Erot horoskooppien lotto-onnekkuuden suhteen ovat pieniä. Tilastot kuitenkin paljastavat, että viime vuonna vesimiehet olivat onnekkaimpia lottoajia. Kakkoseksi kiilaavat kauriit ja kolmannen sijan saavuttavat skorpionit.

Vesimiesten lottoamisonni jakautui tasaisesti koko vuodelle. Etenkin rapuja ja kaksosia tähdet suosivat alkuvuodesta, loppuvuodesta taas onnekkaimpia näyttäisivät olevan kauriit, leijonat ja neitsyet. Skorpioneja, vaakoja ja kaloja onni suosi vuoden toisella neljänneksellä, ja kolmannella neljänneksellä taas härät, kalat, kauriit ja skorpionit napsivat voittoja.

Tilastot on laskettu ottamalla huomioon Veikkauksen rekisteröityneiden asiakkaiden määrä kyseisessä horoskooppimerkissä ja suhteuttamalla sitten luku tämän horoskooppimerkin voittajien määrään. Tilastoissa on tarkasteltu kaiken kokoisia lottovoittoja viime vuodelta. Veikkauksella on noin 1,2 miljoonaa tunnistautunutta asiakasta. Määrään lasketaan mukaan sekä veikkaus.fi:ssä pelaavat että Veikkaus-korttia käyttävät.

Lauantaina on jaossa loton ennätyspotti 7,5 miljoonaa euroa



MÄÄ tairan lopettaa plottoamisen tykkänäs , kun en ole lainkaan noidenkaan onnekkaiden joukos .. no eipä silti en ol plottovoittojakaan saanut ... mut jos nyt sit toi 7.5 miljoonan pläjäys löytäis tililleni ... pitäkää peukkui pystys .. lupaan tarjota kakkukaffeet kera cocnackin... no-oooo lisääkin herkkuja sit tarjoutuu kaikkille niille , jotka pitää peukkuja minulle  ;D ;D ;D

  • Vieras
  • Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #1 : 25.03.2011 kello on 12:25 »
    Täältä saat minun Löttötuurini omaan käyttöösi ;D En nimittäin ole koskaan Lötönnyt ja tuskin tulen Löttöämäänkään.
    Ja toisaalta ihan hirvittää jo ajatus minkälaiseen rumbaan se raukka joutuu joka tuollaisen 7,5 miljuunan potin yksinänsä voittaa. Mutta, mutta, ei taida olla montakaan rahan voittanutta. Pienet rahat = pienet huolet ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #2 : 25.03.2011 kello on 12:34 »
    Täältä saat minun Löttötuurini omaan käyttöösi ;D En nimittäin ole koskaan Lötönnyt ja tuskin tulen Löttöämäänkään.
    Ja toisaalta ihan hirvittää jo ajatus minkälaiseen rumbaan se raukka joutuu joka tuollaisen 7,5 miljuunan potin yksinänsä voittaa. Mutta, mutta, ei taida olla montakaan rahan voittanutta. Pienet rahat = pienet huolet ;)

    joo näin se on , mut serkun vaimon veli voiti kauan sit täysosuman ja oli alus aika härdelliin ... liekö nyt kenenkään edes niiden sukulaisten muistavan ... tai sit ovat jo osuutensa saaneet siit plottovoitost ...niin nyt on rauhalista hänen olonsa siltä sarkaa   ;D ;D ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:23
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #3 : 25.03.2011 kello on 13:15 »
    Olin mukana tilastossa ja ihan siten kuin olivat asian tulkinneet - olin loppuvuoden voittajia ;)


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #4 : 25.03.2011 kello on 13:46 »
    Olin mukana tilastossa ja ihan siten kuin olivat asian tulkinneet - olin loppuvuoden voittajia ;)



    jebouu .. nyt sit ootellaan kakkuu ja kaffeet kera cocnakin vaii ??  :D :D :D :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:23
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #5 : 25.03.2011 kello on 14:03 »
    jebouu .. nyt sit ootellaan kakkuu ja kaffeet kera cocnakin vaii ??  :D :D :D :D

    Kyllä mulle kelpaisi - kuka lupasi tarjota, jos joku voittaja löytyy ???
    Ei sillä mun voitolla olisi varmaan edes pientä pulloa saanut kunnon tavaraa.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:22
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #6 : 25.03.2011 kello on 20:55 »
    Aina olen lotossa voittanut, mutta ne summat? :-[

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
    • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #7 : 25.03.2011 kello on 21:19 »
    Viimeksi tuli 1450 senttiä ;D

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:24.03.2012 kello on 14:58
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #8 : 25.03.2011 kello on 21:22 »
    Just kävin tarkistuttamassa muutaman lompakon pohjalle unohtuneen lapun, saldo 125 €senttiä... Pulloja keräilemällä pääsee miljonääriksi nopeammin kuin Lottaamalla  ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 4.01.2024 kello on 12:05
    • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #9 : 25.03.2011 kello on 21:29 »
    Kuinka paljon tuliskaan rahaa jos olis säästänyt kaikki pullot ja tölkit ja nyt laittaisi ne rahaksi? Panttikin on tainnut 40 vuoden aikana nousta muutaman kerran.

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:41
    • Epsoo
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #10 : 25.03.2011 kello on 23:25 »
    "sahilve Kauppalehti 13.09.2001 , sivu 38

    Sijoituskrapula on tänään monella paha. Kuplat ovat puhjenneet ja salkussa olevien it-osakkeiden arvo on sulanut kalpeaan murto-osaan ostohinnasta. Tähän tunnelmaan aputoimittaja välittää viestin: osta olutta ja nauti.

    Aputoimittaja sai ystävältään viestin, jossa tarkasteltiin investointikohteina Soneraa ja olutta. Sonera oli vielä vajaat kaksi vuotta sitten loistosijoitus, joka sai massat liikkeelle.

    Jos investoit joulukuun lopulla 1999 Soneran osakkeisiin miljoona markkaa, osakkeiden arvo oli tiistaina 11. syyskuuta käydyn pörssipäivän jälkeen supistunut noin 46 000 markkaan.

    Sen sijaan jos olisit ostanut esimerkiksi Hartwallin kolmosta vastaavalla summalla, olisit saanut 144 928 pulloa. Tällä määrällä olisit kestittänyt kaikki ystäväsi, tuttavasi ja puolituttusikin moneen kertaan. Voisit ryhtyä luottavaisena ehdokkaaksi seuraavissa vaaleissakin ja läpimenosi olisi hyvin todennäköinen. Kun palauttaisit tyhjät pullot, käteen jäisi vielä 72 000 markkaa. Voisit ostaa kaveriltasi nuo Soneran osakkeet ja sinulle jäisi senkin jälkeen vielä 26 000 markkaa."


     ;D ;D ;D

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 16:13
    • Porvoo
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #11 : 26.03.2011 kello on 01:04 »
    Vesimiesten lottoamisonni jakautui tasaisesti koko vuodelle.


    Luotan satarosenttisesti armaaseeni ;D
    terv. tosivaimo

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:22
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #12 : 26.03.2011 kello on 07:44 »
    Pakkohan se on vesimiehenä tänään lotota. ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    Vs: oletko sinä näiden lotto- onnekkaiden joukossa ?
    « Vastaus #13 : 26.03.2011 kello on 08:33 »
    Pakkohan se on vesimiehenä tänään lotota. ;D

    ootan innolla kakkukaffei ja jonjakkihömpsyy ... :P :P :P :P