Jos ainoa hurtan hankintaperuste on kulkineenvartiointi (kuten mulla), niin joutuu jättään hankkimatta. Sen verran olen eläinten ystävä.
No,no. Olisihan sinullakin kiva olla semmonen kimeä ääninen räksyttäjä, tykkiharja.

|
Jos ainoa hurtan hankintaperuste on kulkineenvartiointi (kuten mulla), niin joutuu jättään hankkimatta. Sen verran olen eläinten ystävä. No,no. Olisihan sinullakin kiva olla semmonen kimeä ääninen räksyttäjä, tykkiharja. ![]() aikoinaan tuli laitettua hälytin h-autoon joka toimi reilun 5sek viiveellä olevalla poksilla joka piti kuitata ettei töötti alkanut ujeltaan.kytkettiin ovivalojen katkaisimiin, yksinkertainen ja toimiva (kunhan muisti alussa sen kuittauksen).....siitä jalostaan kulkimiin kukin omanlaisiaan ...
Alanin strobosta tuli mieleen, jotta mitenkähän toimisi pelotteena salama "riistakamera".
Yllättävän tehokas oli kuvanotto taulukauppiaasta, kun kaivelin kännykkää taskusta ja halusin ottaa kuvan komeista teoksista ja itse taiteilijasta. Kuvan sain vain perävaloista. Kuvan sain vain perävaloista. Siinäpä tärkein, jos tuli rekisterinumerokin. ![]() Siinäpä tärkein, jos tuli rekisterinumerokin. Jäi ainakin sellainen tuntu, ettei tuo porukka tule tännepäin keikalle ![]() Mutta pelottaiskohan tuollainen muka kameravalvonta sisääntunkeilijaa. Kameraan tietysti pitää kytkeä piuhanpätkä jossa teksti GSM network pro safety solutions. Yllättävän tehokas oli kuvanotto taulukauppiaasta, kun kaivelin kännykkää taskusta ja halusin ottaa kuvan komeista teoksista ja itse taiteilijasta. Kuvan sain vain perävaloista.Jos niillä oli uskonnollinen syy... Ainakin tuolla Marokossa ei saanut ottaa valokuvia paikallisista. Sielu tai joku karkaa, oli selitys. Uskokoon ken tykkää...
Taidan läsäyttää vaunun akkunoihin tarrat. Ainakin arimmat rosmot pitää pois.Laitahan mulle 3kpl,noita tarroja ![]() no voi hyvänen aika ,ei meillä ole mitään hälyä autossa
![]() sanokaa nyt toisekkin että olette reissannu vaikka missä eikä kukaan ole häirinny ![]() mun pitää nyt soveltaa näkyvyyden taktiikkaa ,eli aina auto keskelle ja hyvin näkyviin parkkiin eikä jättää pitkäksi aikaa mihinkään
Taidan läsäyttää vaunun akkunoihin tarrat. Ainakin arimmat rosmot pitää pois. Olisiko mahdollista saada tännekkin tuommoiset tarrat? Taidan läsäyttää vaunun akkunoihin tarrat. Ainakin arimmat rosmot pitää pois. Laitappa Weke myyntiin noita tarroja. Meitä halukkaita taitaa olla jokunen.
Laitappa Weke myyntiin noita tarroja. Laitetaan. Alkuviikosta on. Hyvä.
Mulle neljä, laitan osoitteen yv:nä. Laita sinä maksuohjeet paluupostina. Hyvä. |