Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Hyvä tabletti

<< < (12/16) > >>

K.E.V:
Tottakai on vaihtoehtoja JA täytyy olla. Kyllä olisi ankeata jos EI saisi käyttää mitä haluaa  Thumb

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.05.2014     kello on 15:59 ---Tottakai on vaihtoehtoja JA täytyy olla. Kyllä olisi ankeata jos EI saisi käyttää mitä haluaa  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ja silti valitetaan että on huonoa että on vaihtoehtoja. Outoa logiikkaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.05.2014     kello on 15:39 ---Turvallisuus, helppous, toimivuus, laatu, sovellusten määrä, synergiaedut muiden iLaitteiden kanssa.
Aika paljon niitä vielä myydäänkin, ja melko moni päätyy "pään avattuaan" eli jonkun Applen tuotteen ostettuaan hankkimaan talouteensa lisää iLaitteita.

--- Lainaus päättyy ---

Joskus wuonna yx ja kax, kun raahattavat alkoivat tulla markkinoille, omppu pyöritti telkkarissa mainosta, jossa nuori nainen oli tekevinään töitä Macillä. Vieressä istui lihava hikinen mies, jonka PC oli rikki. Onnettomalle tyttö totesi, että hän ei voi auttaa, kun ei ymmärrä mitään tietokoneista...
Tänä päivänäkin monet selittävät, että kannattaa ostaa i-laite, kun sen käyttö on niin 'helppoa'.  Minulle ei vielä ole selvinnyt, miten punaisen ikonin klikkaaminen on helpompaa kuin sinisen klikkaaminen.  Olen kerran laittanut yhteen Macciin Phoshopin, eikä siinä asennuksessakaan ollut mitään erityisen helppoa, jos vertaa Win-koneeseen. Melkein päinvastoin. Käyttäjä itse ei halunnut asennusta yrittää.

--- Lainaus ---Turvallisuus, helppous, toimivuus, laatu,
--- Lainaus päättyy ---

Tässsä todellakaan ei ole mitään, jossa toinen laite/alusta olisi toistaan parempi.

--- Lainaus ---sovellusten määrä
--- Lainaus päättyy ---

Ilmeisesti tarkoitat niitä pieniä softan pätkiä, joita netti on pullollaan? Eiköhän niitä ole joka alustalle aivan riittävästi.  Vastaavasti on paljon hyötyohjelmia, joita Macille ei edes saa.  Ja saattaa kirjapaino/lehtialalla olla edelleen sellaista, mitä ei ole tehty kuin Macille mutta se koskee meistä kovin harvaa.

--- Lainaus --- synergiaedut muiden iLaitteiden kanssa.
--- Lainaus päättyy ---

Totta mooses, pitäähän niiden nyt yhteen toimia!

Keskustelun aihe on 'Hyvä tabletti'. Jos se tabletti on vain satunnaista surffailua varten, eikä mitenkään sidoksissa muuhun kayttöön, niin silloin hyvä on minusta  joku Android  laite. Silloin ei maksa itseään kipeäksi jostain kannessa olevasta logosta, joka ei käyttöä paranna mitenkään. Toisaalta, mitään töitähän ei millään tabulla voi tehdä ilman näppäimistöä ja hiirtä.

Tuli varmaan selväksi, mitä mieltä olen mielikuvamainonnast a.   ;D

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.05.2014     kello on 16:20 ---Novellin.

--- Lainaus päättyy ---

Olet Windowsisi ansainnut.  ;D

Jepukka:
Ehkä linkin olisi pitänyt olla tämäntapainen > https://play.google.com/store/search?q=sudoku&c=apps

On tuota valinnanvaraa sudokusta pitäville  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View