Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Hyvä tabletti

<< < (11/16) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.05.2014     kello on 13:11 ---iPad on siitä huono, että sen jälkeen ei muut kelpaa, eivätkä ole ihan halpoja.

--- Lainaus päättyy ---

Kerropas sinä nyt oma versiosi siitä, mikä iPadissä on NIIIIIIIIIIIIIIIIII IN hyvää.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.05.2014     kello on 14:01 ---Olisi varmaan mennyt maine kavereitten keskuudessa  ::)
Työtä tekevät valitsee helposti Win 8.1:n. Olen myynyt niitä runsaasti Androidien ja i-tuotteitten tilalle.

Näin reissaajana en edes ymmärrä muuta vaihtoehto käytettävyyden kannalta ajateltuna.
Nk pierusovelluksia ei niin paljoa tarjolla, mutta eihän niitä tarvitsekaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa 8.1 yksi hyvä puoli on että, Nokian kartat saa ladattua siihen ja vaikken kauheasti ole niihin perehtynyt ne vaikuttaa asiallisilta. Itse eilen latasin kaikki Euroopan kartat ja reissussa niihin ehtii perehtyä paremmin.

En väitä I laitteita huonoksi mutta kun perheessä on muut koneet Win käyttiksillä en halua I tai Android laitetta. Käytöstä tietty tämäkin asia on kiinni ja sitä kaikille oikeaa ei ole olemassakaan.

"Masi":
Ja paras eli parempi kuin se hyvä tabletti on se mikä on paras itse kullekkin.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.05.2014     kello on 13:56 ---Kerropas sinä nyt oma versiosi siitä, mikä iPadissä on NIIIIIIIIIIIIIIIIII IN hyvää.

--- Lainaus päättyy ---

Kokeile haulla. Mielestäni olen asiasta tarpeeksi kirjoitellut ja ihan selkokielisesti.

Koska kommenttisi kuitenkin on provokatiivinen katson tarpeelliseksi vastata siihen asiallisesti:

Turvallisuus, helppous, toimivuus, laatu, sovellusten määrä, synergiaedut muiden iLaitteiden kanssa.

Jokaisen, paitsi viimeisen, voi varmasti kiistää. Mutta minulle on kelvannut noista syistä. Tosinörtit, jotka haluaa säätää ite, päätyvät ymmärrettävästi muuhun ratkaisuun. Samoin ne, joiden tarpeet eivät edellytä sellaista investointia, mitä noiden ostaminen edellyttää. En minäkään niiden hinnoista tykkää, mutta niitä käytetään meillä paljon ja monipuolisesti. Ei vain uutistenlukuun kotisohvalla.

Aika paljon niitä vielä myydäänkin, ja melko moni päätyy "pään avattuaan" eli jonkun Applen tuotteen ostettuaan hankkimaan talouteensa lisää iLaitteita.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 13.05.2014     kello on 15:44 ---En vaan kaikkia niitä Androidin miljoonaa sovellusta. Mistä ei ole enempää hyötyä kuin peppuvaosta tulevasta ilokaasusta.
Kyllä kaikki käyttäjät tietää mikä on "pierusovellus"  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Niin, vaihtoehtojahan ei saa olla, vaan kaikkien on käytettävä samaa. Vaikka sitten väkisin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View