Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Tallentavan boksin tiltti
pekauppi:
Laitappa postia Laatuanteeniin, sieltä saat "epäviralliset" kytkentäkaaviot joilla homma onnistuu. Epäviralliset siksi että Taiwanin poijaat eivät suostu virallisia toimittamaan...
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kantsu - 28.03.2011 kello on 22:49 ---Minulla sanoi Handan DVB-T 6000 sopimuksen irti. Kestää kauan ennen ku jotain tapahtuu ja sit ilmoittaa että HD ei löydy ??? Olisko jollain antaa vinkin tynkää mitä tehdään ? Paljonko mahtaa maksaa ? jos vie huoltoon Juotos hommat onnistuu jos joltain löytyy kuvaa ja tietoa että mitä pitäs vaihtaa. Laite on n. 3 vuotta vanha.
--- Lainaus päättyy ---
Kourallinen konkkia. Siinä powerinpistokkeen reunassa on jännitteet merkittynä. Kannattaa mitata piuhat kytkettyinä. Uusi virtalähde maksaa laatuantennissa ~60€
pekauppi:
Ainakin itse sain pyytämällä kytkentäkaavion ja konkkien arvot
K.E.V:
Mutta kun ne konkkien arvot lukee niissä konkissa. Jännitteet lukee printissä. Eli on helpompi ostaa ja vaihtaa ne konkat kuin ruinaa tarpeeton kytkis ;D Pääsee jopa helpommalla. ;)
edit: Ei mua häiritse vaikka pyytääkin kykentäkaaviot. Ihan kaikessa rauhassa.
ose:
Finlux on rivissä taas, ulkoisesta kovalevystä lainattu virtalähde pitää levyn pyörimässä. Tallennus ja toisto onnistuu myös, oli kaukosäätimen patteritkin melkein finaalissa. Jos laittaa oman virtalähteen liittimen kautta virrat kiintolevyyn laite mykistyy.. Tekohengitystä 7 vuotiaalle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta