Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Mihin yöksi Saksassa laivan saapuessa Travemündeen?
K.E.V:
Tunnen nuo nurkat. Itse olen tuossa Egesdorfissa ollut jo -90 luvulla , alkupuolella. Siellä oli pariskunta hoitajina alueella joilla oli SFC-numero, Solifer 6702i ja mies norjalainen ja vaimo saksalainen.
Oli nimeltään Azur Camping Luneburg Heide siihen aikaan. siellä oli jo silloin V.O.P kerhon vieraskirja tiskillä. Kaija on vaan menossa vähän pitemmälle, ei viitsi kuulemma jäädä tuonne sataman lähelle ;D En itsekään välitä mennä huoltoasemille ikuna Thumb
kaarina:
En tarkoita tuota kämppäriä vaan ihan selkeää matkaparkkia sen luonnonlähde-uimalan ja paljain jaloin polun yhteydessä!
Azur-kämppingillä mekin ollaan teltalla oltu 80-luvun lopulla :)
Tuolla etuteltassa Kaija pohti myös vielä lähempänä olevan cämppärin edustaa..
t.Kaarina
K.E.V:
No , jokatapauksessa Kirchheimia ehdottaessa tuli seuraava vastaus.
--- Lainaus käyttäjältä: Kaija - 13.04.2014 kello on 21:17 ---Tää täytyy pistää ylös. Ihan lähelle ei kuitenkaan haluaisi "luovuttaa" eli tässä olis jo matkakin edistynyt! Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tiedän kyllä mitä ehdotit. kerroin vaan omista paikoistani ;)
kaarina:
Ok :)
t.Kaarina
Ja Sepon porukoille hyvää matkan jatkoa!
Kaija:
;D
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.04.2014 kello on 20:53 ---No , jokatapauksessa Kirchheimia ehdottaessa tuli seuraava vastaus.
Tiedän kyllä mitä ehdotit. kerroin vaan omista paikoistani ;)
--- Lainaus päättyy ---
Se Kircheim on nyt aika vahvoilla. Tuolla toisaalla vaan kun oli jo ketju aiheesta kämppärit lähellä Traven satamaa, kyselin hiukan lisää. Paluumatkalla olis kiva olla jossain suht lähellä viimeinen yö, niin ei tarvii stressata rengasrikosta tms :laugh:
Olen ottanut "kuvakaappauksia" iPadilla eri paikoista osoitteineen, niin löytyvät sitten ilman nettiyhteyttäkin.
Pasi taas on näitä, esim Kirchheimin, lisännyt samantien Navigoniin. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta