Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Mihin yöksi Saksassa laivan saapuessa Travemündeen?

<< < (3/9) > >>

kaarina:
Pelkäsätän uteliaisuudesta kysymys; miksi haluutte ajaa yön yli vaikka aikaa on paljon? :)

t.Kaarina

Onneva:
En tiedä Kaijan ja Pasin tuntemuksista, mutta meillä ainakin menojalka vipattaa pahasti kun  on reilun vuorokauden lusinut Finnlinesin hytissä, käytävillä, kannella, kahvilassa, ruokailussa... Kyl on pitkää ja tylsää..

Kaija:
Samaa mieltä Petterin kanssa, että nyt ollaan sotkettu PETTERIN matkakertomus. Ja mä olen siinä suurin syyllinen.  :(
En viitsi poistaa omia viestejäni, koska silloin jää ilmaan roikkumaan outoja vastauksia. Viitsisikö aluevalvoja hiukan siistiä ketjua? Erottaa vaikka ketjuksi "Höpinää yöpymispaikoista Travemunden ja Mulhousen välillä"? Tai vain poistaa ylimääräiset? Mä olen ottanut paikkojen tiedot talteen.  :)

Alan:
Nämä viestit on erotettu Petteri Punakuonon matkakertomuksesta. Aihe on mielenkiintoinen ja monelle tärkeä, keskustelua on hyvä jatkaa tässä.  Thumb

Kaija:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 15.04.2014     kello on 09:59 ---Nämä viestit on erotettu Petteri Punakuonon matkakertomuksesta. Aihe on mielenkiintoinen ja monelle tärkeä, keskustelua on hyvä jatkaa tässä.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Isot kiitokset!  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View