rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Kuski ja kartturi  (Luettu 3322 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Kuski ja kartturi
    « Vastaus #15 : 14.04.2014 kello on 07:01 »
    Kyllä molemmista puoliskoista on hyvä olla rattiin - varsinki, jos kaukana kotoa ollaan. Mitä lie toiselle saattaa sattua..

Aina säännöllisesti olen pyytänyt/antanut ajaa m-autoa. Eräskin työpäivän päätteeksi tehty (+ed. yön valvomista) reilun 400km ajo alkoi sillä, että vaimo ajoi puolet, niin minä menin kerrossängyn alapunkkaan nukkumaan - hyvin nukutti 200km  ;D ..jaksoin sitten ajaa oman osuuden.
           Tuo on totta! kaksi korttia on ihan hyvä olla, joskus vain pitää tulla toimeen yhdellä, mutta ite olenkin tottunut tähän tapaamme kulkea ja matkailla..jos kolari tulee niin auto jää melkovarmasti sinne missä se sattui (isompi kolari)..sydäri jos tulee niin  sitten toimitaan toisella tavalla,

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:36
    Vs: Kuski ja kartturi
    « Vastaus #16 : 14.04.2014 kello on 08:02 »
    ^
    Varsinki kun on noita huollettavia matkassa myös - siis lapsia ja koiria.. Pitää osata toimia kaikkien hyväksi.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:46
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #17 : 14.04.2014 kello on 08:15 »
    Meillä ajaa minä ja minä, ei muut  :-[
    Vaimo EI kuulemma suostu ajamaan yhdistelmää.
    Ei tuo toistaiseksi ole haitannut. ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    « Vastaus #18 : 14.04.2014 kello on 08:44 »
    Kyllä se meilläki on vähä ykspuolista toi hevvyhuussil ajaminen, kerran oon saanu houkuteltua siirtämään, ja puhetta ollu va ku toinen vähä pelekää tai jännittää ajamista ku liian pitkään ollu autotonna.
    Ny onneks ajamisen suhteen tullu varmuutta lissää ku tömatkat muuttu sellaiseksi ett pittää autoll kulkee.. Ja jollai istu "pikkupiru" olkapäällä ku osti autoo työmatkoille... mahollisimman samallainen ku asunto auto ,nutt kuiteski semmonen"pikkuauto"

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:39
    • Lempäälä
    « Vastaus #19 : 14.04.2014 kello on 09:50 »
       Vaunun omistaja jo nuorena tyttönä päätti, ettei rupea juappokuskiksi, ei hankkinu korttia, vaikka isänsä lupasi maksaa. ;D ;D
      Nuorempana oli hyvä lukemaan karttaa, nyt "lapset" lahjoitti navikaattorin, kun hän ei lue enää karttaa.
      Kerran ollut valmiina painamaan jarrua, josko köysi katkeaa, kun vedin taljalla yhdistelmää ylämäkeen.

• Vieras
  • Vs: Kuski ja kartturi
    « Vastaus #20 : 14.04.2014 kello on 19:28 »
    Kyllä se meilläki on vähä ykspuolista toi hevvyhuussil ajaminen, kerran oon saanu houkuteltua siirtämään, ja puhetta ollu va ku toinen vähä pelekää tai jännittää ajamista ku liian pitkään ollu autotonna.
    Ny onneks ajamisen suhteen tullu varmuutta lissää ku tömatkat muuttu sellaiseksi ett pittää autoll kulkee.. Ja jollai istu "pikkupiru" olkapäällä ku osti autoo työmatkoille... mahollisimman samallainen ku asunto auto s,nutt kuiteski emmonen"pikkuauto"
         Jovain pikkuauto!! sehän tuo farkku corolla mahtuu siihen pontiakin peräkonttiin mukisematta ja vielä jää työkalupakille  tiloja...