Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit
pussimarkiisi vai vaan pelkkä katos?
Ipsu:
--- Lainaus käyttäjältä: ipe - 19.05.2014 kello on 14:50 ---minkä näköisiä/mistä saa nuo telttaura stopparit mitkä pitää pussimarkiisin paikallaan ajossa? ei ole omaan silmään missään kaupassa osunut
--- Lainaus päättyy ---
Vapaa-ajan tarviketalosta löytyy ainakin, hinta jotain 7€ luokkaa, mutta postikuluineen 15€
Meillä mies teki ihan ite moiset...
--- Lainaus käyttäjältä: TonyN - 29.04.2014 kello on 22:01 ---Mites on tarviiko pussimarkiisi saada suoralle osalle kokonaan vai haittaako jos menee jonkin matkaa kaarevalle osalle katossa? Solikkaan ajattelin 410 pitkää pussukkaa mutta katon suora osa ei aivan noin pitkä ole.
--- Lainaus päättyy ---
Mein 4 m pussimarkiisi sovitettiin 6101 solkkuun ja hyvin siihen meni. Ei siihen mun mielestä mitään isompaa ryppyä jäänyt. Ainut hankaluus on saada se sit rullattua ja saada se rulla sovitettua sinne pussin sisälle ::)
Haapaniemen Paroni:
Mulla vaunun mittänen katos ja hyvin pärjännyt,ja talveksi universal talvi teltta putkien kanssa ja säteily lämmitys ;) :D
ipe:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 19.05.2014 kello on 15:49 ---Vapaa-ajan tarviketalosta löytyy ainakin, hinta jotain 7€ luokkaa, mutta postikuluineen 15€
Meillä mies teki ihan ite moiset...
--- Lainaus päättyy ---
oon kyl aika puusilmä ku ei osu silmään edelleenkä tai sitte niitten netti sivuilla ei sitä ole esillä, täytynee laittaa vaikka sähköpostia jos ei muute löydy
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ipe - 19.05.2014 kello on 16:16 ---oon kyl aika puusilmä ku ei osu silmään edelleenkä tai sitte niitten netti sivuilla ei sitä ole esillä, täytynee laittaa vaikka sähköpostia jos ei muute löydy
--- Lainaus päättyy ---
Sen sanon että halvinta ei kannata ottaa ;)
ipe:
ilmeiseti tämmösiä etsin http://www.towsure.com/product/6mm_Awning_Stopper_Twin_Pack eiköhän tommosia hiluja löydy tuolta miljoonalaatikostak in ettei tarvi tilata, tai sitte löytyy millin liian isoja tai millin liian pieniä :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta