Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

pussimarkiisi vai vaan pelkkä katos?

<< < (3/8) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 30.04.2014     kello on 13:14 ---On helppo ja nopea kasata  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Taitaa olla kokemusta  :P

jude-75:
No niin..päädyin sitten tilaamaan etukatoksen solkkuun.. :)
ML-caravanista tilasin comon 4m pitkän etukatoksen,hinta ei aenakkaa päätä huimannu,135ekee postikuluneen,eri asia tekeekö tuolla mitää kun on nuin halpa,on toinen juttu.. ::)
En oo saanu sitä vielä,eihä tuo oo tilaus ollu vetämässä kuin kohta kuukauden..:-)

PeeTee:
Viime kesänä ostin tuollaisen vähän toistasataa maksavan katoksen, ensimmäisen kunnon tuulimyräkän jälkeen hommasin kevyet lukkoliinat pystytolppiin varmistukseksi. Pienikin tuuli ottaa isoon pintaan yllättävän kovasti, saatikka sitten Kalajoella sattunut reilumpi puhuri, ystävällinen naapuri oli kerännyt katoksen antennin ympäriltä, kun itse satuin olemaan kylillä. Katos itsessään on nopea pystyttää ja antaa aivan erilaisen tunnun " omasta tilasta" vaunun sivustalla. Mielestäni tuo katos oli edullinen ja meidän väki pärjää sillä kyllä täysin, suosittelen.

ipe:
minkä näköisiä/mistä saa nuo telttaura stopparit mitkä pitää pussimarkiisin paikallaan ajossa? ei ole omaan silmään missään kaupassa osunut

Pena10:

--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 10.04.2014     kello on 08:36 ---Jonkunlainen katos pitäs saaha kesäajaksi vaunuun.. :)pussimarkiisihan se olis kätevä,mutta mun solikassa ei oo tasasta osaa kuin 2,6 metriä,käsittääkseni pussimarkiisi vaatii suoran osuuden kiskosta?
Sitten kattelin etukatoksia ja sehän pitää ottaa joka kerta pois kun vaunua liikuttaa..
Niin ja minä ajattelin ett katoksen pitäs olla vähintään se 3m pitkä..  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Mikä malli solikasta. Itsellä vuoden 2000 malli ja siihen menee 3m pussimarkiisi juuri ja juuri, vaikka se oven kohdalta vähän jo kaartuu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View