Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Keuruun treffit orgilaisille ja niistä tiedottaminen

<< < (5/7) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: jopekka - 24.03.2011     kello on 11:01 ---No on se kumma kun toiset alkaa jakamaan ketkä kuuluu Orgilaisiin ja ketkä Info kun kaikki ovat vissiin Infossakin.
Eikös ne freffit ole molenpien Caravaanareitten.   ;D

Joopa Joo....   :D    ;)

--- Lainaus päättyy ---

infossa on moni joka ei ole täällä periaate tai muista syistä, linkittäminen tänne johtaa ei toivottuun keskusteluun ja pidetään siellä huonona asiana, jos täällä oleva keskustelu on avoin myös vierailijoille tilanne selkeämpi

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.03.2011     kello on 14:01 ---linkittäminen tänne johtaa ei toivottuun keskusteluun ja pidetään siellä huonona asiana

--- Lainaus päättyy ---

Onko todellakin näin että infossa ei saa orgista keskustella ???

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 24.03.2011     kello on 14:10 ---Onko todellakin näin että infossa ei saa orgista keskustella ???

--- Lainaus päättyy ---

Ei kait mikään ole missään kiellettyä. Kuten jo sanoin, moni on valinnut olla rekisteröimättä itsensä tänne ja  mikäli tämä keskustelu olisi ollut suljettu muilta kun orgiin kirjautuneilta  asiasta olisi luultavasti syntynyt keskustelua.
Nyt asia on ok hoidettu kun infossa oleva tiedotus/aloitus treffeistä on linkitetty avoimeen keskusteluun.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.03.2011     kello on 14:01 ---infossa on moni joka ei ole täällä periaate tai muista syistä, linkittäminen tänne johtaa ei toivottuun keskusteluun ja pidetään siellä huonona asiana, jos täällä oleva keskustelu on avoin myös vierailijoille tilanne selkeämpi

--- Lainaus päättyy ---

Moni?? Sen verran olen infossa käynyt, etten ymmärrä tuota. Ei siellä ainakaan erityisempiä keskusteluja ole ollut, joitain hajaheittoja vain, joissa on enempi kyse henkilökohtaisista suuttumisista.

Kyse lienee muutamasta yksilöstä, joista tuskin ketään treffit edes kiinnostaisi.

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.03.2011     kello on 15:17 ---Moni?? Sen verran olen infossa käynyt, etten ymmärrä tuota. Ei siellä ainakaan erityisempiä keskusteluja ole ollut, joitain hajaheittoja vain, joissa on enempi kyse henkilökohtaisista suuttumisista.

Kyse lienee muutamasta yksilöstä, joista tuskin ketään treffit edes kiinnostaisi.

--- Lainaus päättyy ---

itse en mihinkään ihmeeliseen ole törmännyt infonsivuilla tai no käyn siellä vain silloin tällöin enkä niin aktiiviste kuin täällä , mutta mihinkään pahan suopaan en ole törmännyt .. en kyllä etsinytkään ... jot en usko , et ketään suuttuu , jos laittaa treffit sinnekkin .. eihän täs nyt mitään sotaa ola alkamassa .. vaan hyvässä mielessä ois kivaa tavat vaanareita , jotka jo ovat minullekkin  tulleet aika tutiksi  " kamuiksi " ja  vain näillä sivustoilla ja  kaikki ovat niin kivoja , kuin oisin tuntenut jo iät ja ajat vaikka vasta täällä olen teittiin "tutustunut "..  no muutamat olen nähnyt eläväs elämäs ja toivonkin monen monen muunkin näkeväni ... joskus ja  jossain  :)...kiitos teille orgi. kamuni ...  :) :) :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View