Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Keuruun treffit orgilaisille ja niistä tiedottaminen
migel:
Ei minunkaan mielestä pidä alkaa erittelemään mitenkään info- ja org-jengiä toisistaan! Uskoakseni ero on pikemminkin siinä kun infon puolella asiat meni saivartelun puolelle ja kuka sellaista haluaa vapaa-aikanaan setviä!
Toinen seikka oli myös infon jatkuvuuden suhteen tapetilla ollut kysymys...
Minusta porukoilla ei ole mitään eroa toisiinsa, ehkäpä kirjoittelu on ystävällisempää orgin puolella...
Iloista kevättä kaikille!! t migel
99:
--- Lainaus käyttäjältä: jopekka - 24.03.2011 kello on 11:01 ---Eikös ne freffit ole molenpien Caravaanareitten. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se on. Eipä ole paljoa lisättävää tuohon :D
(Moni kuuluu etuteltaankin, eikä sielläkään karsinoida kuka kuuluu minnekin. Tuolla naapurisaitilla on kyllä selkeästi eräiden tahojen puolelta ilmaistu minulle että pitäsi "valita puolensa", eikä kirjoitella kummallekin saitille :()
Alan:
No minua kyllä kiinnostaa sellainen jako, että tämä olisi selkeästi SFC:n ulkopuolinen tapahtuma, ihan kuin nämä foorumitkin ovat.
Tuosta Doron infoon laittamasta viestistä kun olin lukevinani, että treffejä olisi tarkoitus avata Etutelttaankin. Vai ei kai? Ei siellä näkynyt kutsua kuitenkaan.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.03.2011 kello on 12:06 ---No minua kyllä kiinnostaa sellainen jako, että tämä olisi selkeästi SFC:n ulkopuolinen tapahtuma, ihan kuin nämä foorumitkin ovat.
Tuosta Doron infoon laittamasta viestistä kun olin lukevinani, että treffejä olisi tarkoitus avata Etutelttaankin. Vai ei kai? Ei siellä näkynyt kutsua kuitenkaan.
--- Lainaus päättyy ---
En sitä sinne laita. Kunhan nyt mainitsin SFC:n tekstin yhteydessä. :D
Alan:
^
Ei vaan pysty ymmärtämään... aika monelle nämä foorumit on selkeä SFC:n ja Etuteltan vaihtoehto. Eihän näitä tällaisina edes olisi, jos Etuteltta olisi toimiva ja moderoitu foorumi.
Ihan sama sitten on, kuuluuko org- tai infolainen myös SFC:hen tai onko paikallisen osuuskaupan jäsen, noin esimerkiksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta