Tekniikkakeskustelut > Primus
primuksen syttyminen
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 7.04.2014 kello on 23:02 ---Onko pohjan putkiston suuttimet puhdistettu?
--- Lainaus päättyy ---
Paineilmalla minä niitä töhyyttelin,ja menihä nuista ilma läpi,sitä en tiijä oesko niitä muuten saanu puhistettua :)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 8.04.2014 kello on 08:08 ---Paineilmalla minä niitä töhyyttelin,ja menihä nuista ilma läpi,sitä en tiijä oesko niitä muuten saanu puhistettua :)
--- Lainaus päättyy ---
Jos suuttimen sisältä löytyy verkot niin poista ne.
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 8.04.2014 kello on 08:26 ---Jos suuttimen sisältä löytyy verkot niin poista ne.
--- Lainaus päättyy ---
Eli?..tarkotarko sinä niitä verkkoja mitkä näkyvät paloarinalle 3kpl?
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 8.04.2014 kello on 08:34 ---Eli?..tarkotarko sinä niitä verkkoja mitkä näkyvät paloarinalle 3kpl?
--- Lainaus päättyy ---
senkö pystyy tuon arinanki purkamaan ja saamaan vielä kasaan?..minä sitä ei len jo kahtelin,mut en hirvinny ruveta ruosteista arinaa purkamaan.. ::)
Knaus-90:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 8.04.2014 kello on 08:37 ---senkö pystyy tuon arinanki purkamaan ja saamaan vielä kasaan?..minä sitä ei len jo kahtelin,mut en hirvinny ruveta ruosteista arinaa purkamaan.. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Älä pura arinaa vielä! mjo tarkoitti, että pohjaputkistossa olevat suuttimet auki,
siellä suuttimen sisällä on verkko joka poistetaaan, siinä kierre puolella.
pikku ruuvarilla lähtee helposti jos sielä verkko on, älä kaivele sitä itse suutin reikää.
Sitten vielä paineilmaa koko putkiston läpi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta