Tekniikkakeskustelut > Primus
primuksen syttyminen
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 7.04.2014 kello on 18:28 ---Kuinka paljon pyrostaattiin hukkuu jännitettä? Joko olet mitannut käynnistysketjun läpi? Ei tarvitsisi hirveästi miettiä, missä vika on. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Pyrostaatissa jännite on tulevassa 13,2 jä lähtevässä 12.5v
Vesi termarissa taas 13.5 ja 13v
minun järki on kyllä nyt hukassa.. ???
jude-75:
Löysin sivuilta relekytkennän ohjeet..pitänee huomenna kokeilla releen kautta...Josko tuo auttas?.. :-X
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 7.04.2014 kello on 19:24 ---Pyrostaatissa jännite on tulevassa 13,2 jä lähtevässä 12.5v
Vesi termarissa taas 13.5 ja 13v
minun järki on kyllä nyt hukassa.. ???
--- Lainaus päättyy ---
Mittaa tarkemmin. Vesitermostaati lähdössä 13 volttia, mutta pyrostaatin tulossa 13,2 volttia. Ei ole mahdollista. Todennäköisesti vika on vesitermostaatin ja pyrostaatin liittimissä. Onko pyrostaatin liittimet ihan ruosteessa?
jude-75:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 7.04.2014 kello on 20:23 ---Mittaa tarkemmin. Vesitermostaati lähdössä 13 volttia, mutta pyrostaatin tulossa 13,2 volttia. Ei ole mahdollista. Todennäköisesti vika on vesitermostaatin ja pyrostaatin liittimissä. Onko pyrostaatin liittimet ihan ruosteessa?
--- Lainaus päättyy ---
Minä uusasin liittimet kaikki kun oli musta boxi irti..ja tinasin jokaikisen liitoksen ja puhistin vesitermarista ja pyrosta latat oikee viimesen päälle..nyt kun äsken kokeilin pari kertaa niin pannu moksahti ilosesti päälle,niinkuin mitää ois ollukkaa..mut avasin sitä ennen kaikki 3 poltinta ja epäilys heräsi ett eikö kaasu riitäkkään jos vaan on 1 tai 2 poltinta auki..ja roskaa ei oo purkaessa päässy mihinkää putkeen kun suojasin ne heti kun näkösälle sain..on tämä vaan mystistä..ehkä ruoste on tukkinu röörejä,vaikee sanoo.. ::)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: jude-75 - 7.04.2014 kello on 20:47 ---Minä uusasin liittimet kaikki kun oli musta boxi irti..ja tinasin jokaikisen liitoksen ja puhistin vesitermarista ja pyrosta latat oikee viimesen päälle..nyt kun äsken kokeilin pari kertaa niin pannu moksahti ilosesti päälle,niinkuin mitää ois ollukkaa..mut avasin sitä ennen kaikki 3 poltinta ja epäilys heräsi ett eikö kaasu riitäkkään jos vaan on 1 tai 2 poltinta auki..ja roskaa ei oo purkaessa päässy mihinkää putkeen kun suojasin ne heti kun näkösälle sain..on tämä vaan mystistä..ehkä ruoste on tukkinu röörejä,vaikee sanoo.. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Onko pohjan putkiston suuttimet puhdistettu?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta