Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Omasta mielestä paras muoto siirtyä Manner -Eurooppaan Matkailukulkimella

<< < (7/11) > >>

RR:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  3.04.2014     kello on 18:25 ---Et ehkä ole sisäistänyt tätä foorumia. Itse en ymmärrä että yleensä seuramatkoista täällä kirjoitetaan pl . "puutaheinää! osastot.
Tämähän on karavaanarifoorumi ja kulkineella joko ajetaan tai sitä hinataan. ::)

Olen kyllä käynyt monessakin maanosassa lentokoneella, mutta ei ole vielä mieleen tullut jotta tänne niistä skrivaa ;)

--- Lainaus päättyy ---

Jos otsikko on "Omasta mielestä paras tapa siirtyä eurooppaan" niin kaipa sen oman mielipiteen saa kertoa itse kukin.

Turhan Höpöttäjä:
Niin työ poijjat, pittää pysyä "asiassa", ulkomaan matkailu on pyhä asia.  ;)

pamaus:
Pyydän anteeksi, että kerroin oman mielipiteeni, mikä on mielestäni paras muoto siirtyä eurooppaan.  Olen edelleen sitä mieltä, että ehdottomasti lentämällä. Joillakin on aikaa raahata sinne vehkeitä päivätolkulla minulla sitä aikaa ei siihen ole, eikä se olisi sosiaalisestikaan kovin mielyttävää pienten lasten kanssa istua autossa päivä tolkulla.

Joten otsikon kysymykseen

Mielestäni tehokkain muoto siirtyä eurooppaan on lentämällä ja vuokrata kalusto/huoneisto sieltä. Lisäksi se on myös mielestäni aika kustannustehokasta. 

NIin yritän kirjoittaa aiheesta enkä kirjoittele muita loukkaavia tekstejä. Toivottavasti näin tekevät muutkin.

kaarina:
"Joillakin on aikaa raahata sinne vehkeitä päivätolkulla minulla sitä ei ole. "

Sitä joskus sattuu niin hassusti asiat olemaan, että karavaanari-saitilla on semmoisia ihmisiä,joilla on aikaa raahata vehkeitä ihan päivätolkulla Eurooppaan. Ja jotkut ihan varta vasten niin tehdäkseen ovat ne vehkeensä menneet ostamaan. Aikamoista sakkia :) :)

t.Kaarina

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: kaarina -  3.04.2014     kello on 20:31 ---
Sitä joskus sattuu niin hassusti asiat olemaan, että karavaanari-saitilla on semmoisia ihmisiä,joilla on aikaa raahata vehkeitä ihan päivätolkulla Eurooppaan. Ja jotkut ihan varta vasten niin tehdäkseen ovat ne vehkeensä menneet ostamaan. Aikamoista sakkia :) :)

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin se on, että jotkut haluavat ajaa itse eurooppaan ruotsin läpi, se heille suotakoon, jotkut haluavat mennä laivalla, sekin heille suotakoon, ja jotkut lentämällä sekin meille myös suotakoon (taitaa olla toiveajattelua täällä)

Lopputulos ei varmaan poikea toisistaan kaikilla näillä vaihtoehdoilla europpaa näkee varmasti  aivan riittävästi, joka on se oleellinen asia. Lopputulokseen kun voi päästä niin monella eri tavalla. Aikaa se vain ottaa enemmän jos haluaa itse ajella europpaan, eikä siinä sen kummempaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View