Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Omasta mielestä paras muoto siirtyä Manner -Eurooppaan Matkailukulkimella
pamaus:
Omasta mielestä lentämällä. Viime kesänä kerran saksaan ja kerran espanjaan.
Meno 24.10 klo 13.20 Tampere- Alicante
Paluu 2.11 klo 15.20 Barcelona Girano - Tampere
Menon hinta 5 henk 199.04 €
Paluun hinta 5 henk 286,66 €
Lennot Yhteensä 485,7 €
Auton vuokraus ajalle 24.10-2.11 Hertz Ford c-max
Auton vuokrahinta 193,68 €
Lisää tietoa täältä
http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/espanajan-matka.html
Ja saksaan heinäkuussa
Rayanairin hinta 2 aikuista ja 3 lasta, rattaat ja yksi laukku 20 kg hintaa yhteensä kaikilta meno-paluu 525 €. Huomioitava, että yksi 20 kg laukku maksaa 80 euroa meno-paluu. Oma lastenturvaistuin autoon lentokoneessa 20 €.
Lisää tietoa täältä
http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/saksan-matka.html
560FMK:
--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen - 31.03.2014 kello on 17:59 ---Halvempaa ajaa Ruotsin kautta mikäli on aikaa, ensin Ahvenanmaan saaristolautoilla ja yöpyä saarella.
--- Lainaus päättyy ---
Kuulosti toimivalta, mutta ei onnistu vaunun kanssa. Pitäis varata lauttapaikat jopa kuukausia etukäteen jos on lomakaudella liikkeellä. Eikä ruotsinlaivoillekka an sovi ex-tempore vaunuyhdistelmällä.
Nimim. Ahvenanmaalla jumissa ollut, ei enää koskaan vaunun kanssa sinne.
Eurooppaan sujuvin, mukavin ja halvin reitti ehdottomasti Via Baltica jos karavaanityylillä tarkoitus edetä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 3.04.2014 kello on 11:30 ---Omasta mielestä lentämällä. Viime kesänä kerran saksaan ja kerran espanjaan.
--- Lainaus päättyy ---
Et ehkä ole sisäistänyt tätä foorumia. Itse en ymmärrä että yleensä seuramatkoista täällä kirjoitetaan pl . "puutaheinää! osastot.
Tämähän on karavaanarifoorumi ja kulkineella joko ajetaan tai sitä hinataan. ::)
Olen kyllä käynyt monessakin maanosassa lentokoneella, mutta ei ole vielä mieleen tullut jotta tänne niistä skrivaa ;)
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: reissajanainen - 2.04.2014 kello on 19:43 ---Toki voin poistua foorumilta mikäli et haluta kokemuksia teistä joita ajan vuosittain ja 14 vuoden ajan näitä reissuja tehnyt. Eli kerrot vain ja poistun täältä.
Toinen "ote" kopioituna toisaalta tähän loppuun:
Palstan kirjoittajat eivät ole oikeaa reissua kokeneet. :laugh:
Alan, olen reissannut vasta 30 vuotta, karavaanarinumero 46 jotain... Mikä sinulla?
--- Lainaus päättyy ---
Mikähän on totuus noissa reissuvuosien määrässä ?
Dementia ? ko ?
Mikähän on oikea reissu ? Tuotakin voisi selventää että voisi jolloinkin tehdä "oikean reissun" . . .
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.04.2014 kello on 18:25 ---Et ehkä ole sisäistänyt tätä foorumia. Itse en ymmärrä että yleensä seuramatkoista täällä kirjoitetaan pl . "puutaheinää! osastot.
Tämähän on karavaanarifoorumi ja kulkineella joko ajetaan tai sitä hinataan. ::)
Olen kyllä käynyt monessakin maanosassa lentokoneella, mutta ei ole vielä mieleen tullut jotta tänne niistä skrivaa ;)
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä. Karavaanarihommista kyse, myös matkustelussa, täällä..
Tämä on osin tekniikkalaji, joten siitä luontevaa keskustella myös. Ainahan karavaanarivehkeell ä liikkuminen ei välttämättä liity matkailuun (turismiin).
Itsekin poikkean ensiksi alkukuusta flygalla Pariisissa, ja loppukuusta sitten Ranskaan takas m-vehkeellä.. Jälkimmäinen reissu on mieluisampi - eka on tosin "kaupunkiloma"
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta