Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Pohjolan oloihin valmistettu kesärengas
RR:
Kesällä nyt ajaa millä vaan kunhan on kohtuuhintainen ja hyvä kulutuskestävyys, eli michelin tai hankook.
Talvella pitää olla hyvä rengas, kun takaveto jää muuten liian helposti kiinni.
Nokialaista ei enää tule, oli hyvällä pinnalla ja kaikilla nastoilla varustetut talvirenkaat joissa ei ollut enää yhtään pitoa. Ja oli vielä aika kovalla ajolla, niin ei ne yli-ikäisiä ollu. Ja oli itse ostetut, ajoin niillä uudesta asti.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.03.2014 kello on 18:44 ---Tätä täytyy nyt ihmetellä oikein urakalla, mulla on ollut Nokian kesä- että talvirenkaita vuodesta -95 lähtien eikä kertaakaan ole ollut muuta syytä vaihtaa kuin normaalin kulumisen takia.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on sitä normaalia fanittamista.... :)
Mulle on parhaat pakurenkaat kiinalaiset Goodridet, vaikka olisitte mitä mieltä. ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 31.03.2014 kello on 18:44 ---Tätä täytyy nyt ihmetellä oikein urakalla, mulla on ollut Nokian kesä- että talvirenkaita vuodesta -95 lähtien eikä kertaakaan ole ollut muuta syytä vaihtaa kuin normaalin kulumisen takia.
--- Lainaus päättyy ---
Tasan ei käy onnen lahjat ::)
Ehkä et ole ostanut pinon pohjimmaisia puoleen hintaan.
ihaa:
Aina on hankittu uusimmat mahdolliset, parhaimmat olleet vain 2kk vanhat.
Weicco:
Sattui tämä ketju sopivasti olemaan ajankohtainen. Aamulla töissä, työkaveri jolla uudehko peltikoppainen Dukado, sanoi ensimmäiseksi; ...tana eilen meni rengas moottoritiellä, kudokset repes. Kysyin ettei vain ollut Nokialaiset alla. Vastaus oli, kyllä, mistä arvasit. Kerroin että täällä Orgissa ollut just juttua niistä :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta