Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Asuntovaunun vaihto - vinkkejä viisaammilta & kokeneemmilta

<< < (41/44) > >>

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.09.2017     kello on 16:02 ---Saksalaisissa jotain ihmeellistä painoissa. Ei ymmärrä mikä sen painon tekee josjakun sisustakin on höttöö kuten @Joko kertoi ?

--- Lainaus päättyy ---

Muistelen kun aikoinaan Porsasteluja oli Järvenpäässä 80-luvulla. Niin ja siellä käytiin Matkaajan tehtaalla  esittelyissä, ja siellä oli uusi Matkaaja,  joka oli juuri tullut tyyppikatsastuksess a. Olen omin silmin nähnyt, siinä Matkaajassa ei ollut käytännössä kuin penkit ja ne ei paljon painaneet. Mitään jääkaappia tai lämmitystä ei ollut. Jos tällä samalla kaavalla on jatkettu muillakin täälläpäin,  niin painot on saatu kohdalleen. Mitään muuta selitystä en minä ainakaan keksi.

Tuossa video porsasteluista.

http://pamaus-karavaanari.blogspot.com.tr/p/vanhoja-videoita.html?m=1

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  7.09.2017     kello on 12:55 ---Millaiseen käyttöön? 3 vuodenajan uuden hobbyn trumalla saa aika edullisesti ja jos satunnaisia talvireissuja tulee niin varmasti tuolla pärjää.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä sitä talvikäyttöäkin tulisi mutta Alde ei ole välttämätön mun käytöllä. Täytynee suosiolla katsoa Lahden messuilla nuo 1500 kilon kokonaismassaltaan olevat vaunut mutta nuo Hobbyn sähköt ovat olleet täällä orgissa sen verran esillä ja stadiumilta lainattu teksti aiemmin vähän kyllä askarruttaa Hobbyn suhteen.  :-\

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  7.09.2017     kello on 17:07 ---Kyllä sitä talvikäyttöäkin tulisi mutta Alde ei ole välttämätön mun käytöllä. Täytynee suosiolla katsoa Lahden messuilla nuo 1500 kilon kokonaismassaltaan olevat vaunut mutta nuo Hobbyn sähköt ovat olleet täällä orgissa sen verran esillä ja stadiumilta lainattu teksti aiemmin vähän kyllä askarruttaa Hobbyn suhteen.  :-\

--- Lainaus päättyy ---

Jos uusi pitää saada. Kolme kirjainta ja siinä se. Hinta/laatu kohdallaan ja kestää Suomen talvetkin.

https://www.lmc-caravan.de/fi/lmc-matkailuvaunut/lmc-maestro/lmc-maestro-490-e

Tai
.
https://www.lmc-caravan.de/fi/lmc-matkailuvaunut/lmc-musica/lmc-musica-490-e

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.09.2017     kello on 16:47 ---  Mitään jääkaappia tai lämmitystä ei ollut. Jos tällä samalla kaavalla on jatkettu muillakin täälläpäin,  niin painot on saatu kohdalleen. Mitään muuta selitystä en minä ainakaan keksi.

--- Lainaus päättyy ---
Olen kyllä huomannut kaikissa vaunuissani nuo, Ihan 1-pistekamiinasta, AGA:n pannun kautta Primukseen ja kaikkiin Aldeihin pysty ja pari muuta)
Tiedä häntä

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.09.2017     kello on 17:25 ---Jos uusi pitää saada. Kolme kirjainta ja siinä se. Hinta/laatu kohdallaan ja kestää Suomen talvetkin.

--- Lainaus päättyy ---
Alkaa kuulostaa jo rahalliselta korvaukselta tehtaalta, kun lomallakin Lobbaa  ::)

"Masi":
Kyllä se LMC on oikeasti hyvä ja tuntuvat vielä osaavan taloudenkin siinä firmassa eli voi odottaa että vara-osia saa vielä 10 vuodenkin päästä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View