Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Asuntovaunun vaihto - vinkkejä viisaammilta & kokeneemmilta

<< < (38/44) > >>

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 10.04.2014     kello on 08:08 ---Ei havaintoa mitä nykyiset on , mutta ei kovin tukevarakenteinen voi olla kun katsoo paino/koko suhdetta. Tiedä sitten

--- Lainaus päättyy ---

Vertailukohta samanpituinen Solifer,  joka on itseasiassa keveyempi... Eli ei se nyt ihan pahvista ole tehty.

http://www.nettikaravaani.com/solifer/560/1403304

K.E.V:
Solkku ei ole noin täynnä kalusteita  :D

ihaa:
Toiselta foorumilta lainattua..

...hobbyja on tullut vedetttyä ja aina on meno ollut jotenkin huteraa ellei vetoauto ole ollut suorastaan ylimitoitettu.  Ennen hobbyja hinasin ystäväni isohkon detskun jokunen vuosi sitten mondeolla pk-seudulta etelä-karjalaan enkä kiinnittänyt mitään huomiota minkäänlaiseen huteruuteen.
Yritin asiaa kysyä kk-kiviseltä ja alkon alusta nousi yhdeksi keskusteluaiheeksi.  Tiedä sitä sitten mutta ainakin nää kaksi mulla ollutta hobbya eivät ole olleet mitään pitkän matkan reissaajan unelmavedettäviä,  ja olen tosissani testannut erilaisia kuormausratkaisuja ja aisapainoja.

Joten kannattaako Hobbyt unohtaa nettikaravaanista jos nyt vaikka aikansa kuluksi katselisi eri vaihtoehtoja ?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.09.2017     kello on 08:12 ---Joten kannattaako Hobbyt unohtaa nettikaravaanista jos nyt vaikka aikansa kuluksi katselisi eri vaihtoehtoja ?

--- Lainaus päättyy ---
Tuohan on jokaisen omassa harkinnassa, mutta kun olet tutkinut eri merkkejä suurennuslasilla, tekniikkaa , sisustuksen laatua ihan lujuudenkin kannalta . Ratkaise sitten.
ps kattele sen mukaan jos "nuorikonkanssa" kuhertelemaan tunturiin satutte menemään myös ;)

pamaus:
Minulla oli Hobby 610. Kalustekorjausta piti suorittaa vessan seinien kanssa. Ilmarakoja piti parannella Ja etuboksi oli jotenkin ihmeellisesti tehty kun se tavallaan "roikkui" korissa ja oli aisasta 10 cm irti.

Mutta muuten ihan toimiva. Aisapaino oli melkoisen kova. Ihan samanlainen se oli vetää kuin Lmc 720, ei mitään erikoista ilmennyt.

Jokolla varmasti tuorein tieto Hobbyistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View