Tekniikkakeskustelut > Truma

Truma C3402:n ongelma

<< < (2/6) > >>

hapero:

--- Lainaus käyttäjältä: vpj - 29.03.2014     kello on 15:37 ---Mitä tarkoitat vetämisellä? Ennen kipinöintiä ei kuulu piirilevyltä mitään, eikä sen jälkeen..

--- Lainaus päättyy ---

Sitä kun rele siirtyy lepotilasta pitoon eli sinne kytketään ohjaus. Kyllä ne releitten tilanvaihdot yleensä kuulee...ensimmäise nä napsahtaa toinen rele vasemalta siinä vaiheessa, kun lämmitin kytketään päälle.

vpj:
Näin ajattelinkin, mutta ei tosiaan kuulu napsun napsua. Toinen vasemmalta eli siis noiden vaihtamieni vasemmalla puolella olevako?

hapero:

--- Lainaus käyttäjältä: vpj - 29.03.2014     kello on 18:51 ---Näin ajattelinkin, mutta ei tosiaan kuulu napsun napsua. Toinen vasemmalta eli siis noiden vaihtamieni vasemmalla puolella olevako?

--- Lainaus päättyy ---

Lyijykynä korvaan ja toinen pää releen kylkeen... Joo, toinen rele vasemmalta on lepotilassa vikatila ja vedettynä pannu on toimintakykyinen.

vpj:
Onhan tullut tutkittua. Olen kirjannut tutkimuksiani ja kuvia yms. sivulleni http://goo.gl/ZFN1KZ
Tutkimuksissa olen tietysti saanut apua kommenteistanne ja yksityisviesteillä, koska itse vasta tämän ongelman myötä aloin Truman sielunelämään tutustumaan.

Siellä tekstin lopussa arvelen löytäneeni vikakohdan. Voisiko joku kommentoida olenko edes lähellä ja sitten tietysti kertoa miten ihmeessä sen korjaan/korjautan.

vastukset väleillä 4-6, 8-10 ja 11-12 ovat ohjearvoissaan
Löysinkö vian? Liittimen 1 ja 5 johtojen (ruskeat) välillä ei ole jännitettä käynnistettäessä, 2-3 on. Kytkentäkaavioiden mukaan molemmat ovat matkalla venttiilien ohjaukseen.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: vpj -  2.04.2014     kello on 17:24 ---Onhan tullut tutkittua. Olen kirjannut tutkimuksiani ja kuvia yms. sivulleni http://goo.gl/ZFN1KZ
Tutkimuksissa olen tietysti saanut apua kommenteistanne ja yksityisviesteillä, koska itse vasta tämän ongelman myötä aloin Truman sielunelämään tutustumaan.

Siellä tekstin lopussa arvelen löytäneeni vikakohdan. Voisiko joku kommentoida olenko edes lähellä ja sitten tietysti kertoa miten ihmeessä sen korjaan/korjautan.

--- Lainaus päättyy ---
Laita mjo33400 yv,niin asia hoituu ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View