Tekniikkakeskustelut > Truma
Truma C3402:n ongelma
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: vpj - 2.04.2014 kello on 17:24 ---Onhan tullut tutkittua. Olen kirjannut tutkimuksiani ja kuvia yms. sivulleni http://goo.gl/ZFN1KZ
Tutkimuksissa olen tietysti saanut apua kommenteistanne ja yksityisviesteillä, koska itse vasta tämän ongelman myötä aloin Truman sielunelämään tutustumaan.
Siellä tekstin lopussa arvelen löytäneeni vikakohdan. Voisiko joku kommentoida olenko edes lähellä ja sitten tietysti kertoa miten ihmeessä sen korjaan/korjautan.
vastukset väleillä 4-6, 8-10 ja 11-12 ovat ohjearvoissaan
Löysinkö vian? Liittimen 1 ja 5 johtojen (ruskeat) välillä ei ole jännitettä käynnistettäessä, 2-3 on. Kytkentäkaavioiden mukaan molemmat ovat matkalla venttiilien ohjaukseen.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tuossakaan ole jännitettä, jos on niin WTW on lauennut. ^
vpj:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 2.04.2014 kello on 18:41 ---Ei tuossakaan ole jännitettä, jos on niin WTW on lauennut. ^
--- Lainaus päättyy ---
Onko siinä kauan etsitty vikakohta?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: vpj - 2.04.2014 kello on 18:48 ---Onko siinä kauan etsitty vikakohta?
--- Lainaus päättyy ---
Mittaa ohmimittarilla, pitää näyttää oikusulkua samoin kuin ruskeista johdoista. Pannu sammuneena, ei ohjausta päällä.
vpj:
Ruskeiden johtojen välillä 0 ja keltaisten välillä 250 kilo-ohmia. Liitin irrotettuna ja laite sammutettuna.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: vpj - 2.04.2014 kello on 21:39 ---Ruskeiden johtojen välillä 0 ja keltaisten välillä 250 kilo-ohmia. Liitin irrotettuna ja laite sammutettuna.
--- Lainaus päättyy ---
Oikohan keltaisten johdon anturi viallinen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta