Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aula-Caravan meni konkurssiin

<< < (7/10) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: ea - 26.03.2014     kello on 22:34 ---
Itse olen ollut Aula-Caravaniin tyytyväinen. Kaikki aikoinaan pelasi palvelun
puolesta ja sovitut asiat pitivät. Vaikka sähköpostilla asioita hoidettiikin.
Tietysti toimenpiteet Rovaniemellä.

--- Lainaus päättyy ---

Näin on menneet asiat minullakin paitsi, että ei ole tarvinnut hakua lukuunottamatta käydä Rovaniemellä. Jakohihnankin vaihdattivat Jyväskylässä ajot suuntaansa 150km vastaan 500km. Lienevät maksaneet, kun ei ole laskua mullekaan tullut.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ea - 26.03.2014     kello on 22:34 ---http://yritys.taloussanomat.fi/y/aula-caravan-oy/rovaniemi/0712696-8/

Aika pitkään on tuolla liikevaihdolla alvit jäänyt maksmatta, ilmeisesti...

Itse olen ollut Aula-Caravaniin tyytyväinen. Kaikki aikoinaan pelasi palvelun
puolesta ja sovitut asiat pitivät. Vaikka sähköpostilla asioita hoidettiikin.
Tietysti toimenpiteet Rovaniemellä.

--- Lainaus päättyy ---
Oisko loppuvuodella 2013 ollut vaikutusta; kaikki uusien m-autojen myyntivarasto piti rekisteröidä omiin nimiin päästöasian takia.. Autot (ja vaunutkin) tulevat maahan alvittomina, nyt alvi piti tilittää vaikka niitä ei ollut oikeasti myyty..

Ei sen puolen mukava mies tuo Martti, ja hyvän vaihtotarjouksen antoi omastani (näkemättä) toissa vuoden messuilla..  :D

eura665:
Työntekijöiden kannalta paskamainen juttu, on varmaan hankalaa tuoltaseudulta löytää töitä.  Thumbd Verottajahan kyllä omansa hakee aina.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 27.03.2014     kello on 10:15 ---Oisko loppuvuodella 2013 ollut vaikutusta; kaikki uusien m-autojen myyntivarasto piti rekisteröidä omiin nimiin päästöasian takia.. Autot (ja vaunutkin) tulevat maahan alvittomina, nyt alvi piti tilittää vaikka niitä ei ollut oikeasti myyty..

Ei sen puolen mukava mies tuo Martti, ja hyvän vaihtotarjouksen antoi omastani (näkemättä) toissa vuoden messuilla..  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuolla loppuvuodella 2013 ole vielä vaikutusta tuohon asiaan. Vastahan ne verot piti tilittää ja byrokratia on hidasta, kyllä tuo juontaa kaummeas.

tsahkali:
Tässäkin ketjussa on taas leijunut tuo kummajainen:   .....pitää tukea kotimaisia yrittäjiä....

Miksi minun pitäisi maksaa sille kotimaiselle satasen tuntipalkkaa, jos saksalainen tyytyy viiteenkymppiin ja toimitusaika lasketaan tunneissa.?? Kotiinkuljetettuna.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View