Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aula-Caravan meni konkurssiin

(1/10) > >>

pamaus:
Lapin käräjäoikeus on asettanut rovaniemeläisen Aula-Caravanin konkurssiin, kertoo Yle Uutiset.

Aula-Caravan ehti toimia Lapissa 25 vuotta.

Yrityksen omien sanojen mukaan "verottaja veti maton alta" ja haki yritystä konkurssiin, kun se ei hyväksynyt Aula-Caravanin ehdottamaa, ulosoton kanssa tehtyä verojen maksusuunnitelmaa.

"Se tuli tosi yllätyksenä. Juuri kun oli saatu pankkien kanssa sopimukset lyhennysten ja luotto-aikojen jatkamisesta tuli soitto käräjäoikeudesta, että verottaja on hakenut yritystä konkurssiin", sanoo yrittäjä Martti Aula yrityksen verkkosivuilla julkaistussa tiedotteessa.

Verottajalla on saatavia yritykseltä yhteensä 350 000 euroa.

Aula-Caravan myi pääosin matkailuautoja ja -vaunuja Rovaniemellä ja Keminmaalla.

88k5:
Muistetaan laittaa ne lähteetkin;
http://yle.fi/uutiset/aula-caravan_konkurssiin/7156599
http://yle.fi/uutiset/verottaja_hakee_aula-caravania_konkurssiin/7129016?ref=leiki-uu

matson1:
Harmihomma tuo aulan konkka, mutta suomessa tullaan näkemään näitä konkkia lähivuosina todella paljon, kun tuo hallitus nyt teki tuon säästöohjelmansa siinä nipistetään aivan vääristä paikoista ja näin ollen ostovoimaa ei yksinkertaisesti ole eikä tule, eli kauppa ei käy.
Ostetaan vaan lisää noita panssarivaunuja , sehän tässä harmittaa kun puolustus budjettiin ei tullut säästöjä, vaan pieni tuloisiin ja lapsiperheisiin. Suomen alasajo vaan kiihtyy, kun ihmiset ei uskalla/ostaa......

angrybird:
Ei verottaja ilkeyttään yrityksiä konkurssiin hae. On jäänyt ne verot maksamatta ja ei edes riittänyt yrityskään hoitaa niitä. Itse en edes ihmettele, kun olen joutunut tekemisiin ko. yrittäjän kanssa. Varsin omituinen asenne yrittämiseen ja asiakkaisiin. Joskus siitä kirjoittelinkin, mutta ei tässä enempää.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: angrybird - 26.03.2014     kello on 15:05 ---Ei verottaja ilkeyttään yrityksiä konkurssiin hae. On jäänyt ne verot maksamatta ja ei edes riittänyt yrityskään hoitaa niitä. Itse en edes ihmettele, kun olen joutunut tekemisiin ko. yrittäjän kanssa. Varsin omituinen asenne yrittämiseen ja asiakkaisiin. Joskus siitä kirjoittelinkin, mutta ei tässä enempää.

--- Lainaus päättyy ---

Minäkin ihmettelin, että mikä yllätys se on, jos verottaja haluaa rahansa?   ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View