Tekniikkakeskustelut > Projektit

Rullamersu

<< < (19/91) > >>

Lerssinen:
Missä se on ja minkälainen ? Mä en tiiä   :)

Lisäedit: Niin että se sähköpatruuna onkin erillinen letkun välinen osa ? Eli tuossa pannussako ei ole suoraan kiinni vastusta vesitilassa  :o

Lisäedit 2 : No näemmä näin on mikäli kuukkelin kuvahakuun on uskominen.. Ilmankos ei lämpee sähköllä  :)

99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 11.04.2014     kello on 09:16 ---Kolme kuvaa ei aukene minulle, onko lähetetty ennenkuin lataus on loppunut?

--- Lainaus päättyy ---

Niin täälläkin :o

Elien toimi, nyt ei enää ??? Kuvat kadonneet palvelimelta :o Pitää tutkia paremmalla ajalla tuota...

mjo33400:
Sähköpatruuna on kuvan näköinen laite.

Lerssinen:
Joo mulla sitten ei tuommosta ole mutta selvisi samalla että on OLLUT koska tuolla akku/tekniikkakotelossa on just tommosten jalkojen jäljet että siinä on ollu moinen pultattuna..
Mietinkin että mitä siinä on ollut putkien tiellä.  :o
Otettu pois tieten tuon lämminvesivaihtimen tieltä ja samaa kertoo kyllä tuo kotitekosen näkönen putkihässäkkä..

Jos siis tossa jalkojen jälkien paikalla olis ollu just tommonen mitä mjo:n kuvassa  :)

Miksihän se on sitten poistettu.. Jotenkin olettaisin että olis kiva optio lämmitellä sähkölläkin tuommosta tötteröä kyllä ?
Mahdottomuus lisätä jälkikäteen ? Maksaa varmaan "karavaanihinnan" eli useita satasia tommonen ja sitte se pitäs vielä asentaakkin :-X

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 11.04.2014     kello on 11:37 ---samaa kertoo kyllä tuo kotitekosen näkönen putkihässäkkä..

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa "kolmoskuvassa" pisti silmään vihreä letku - lienee normi puutarhaletkua? Toivottavasti kuitenkin kylmäpuolella, jos...
Onhan tuo paine tietysti pieni - alle bar, mutta itse en ole tottunut luottamaan paineistettuun puutarhaletkuun ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View