Tekniikkakeskustelut > Projektit
Rullamersu
Lerssinen:
No joo foorumi on uusi mutta aihe nyt ei ihan niinkään mutta kuten sanottua omaa tötteröä ei ole ennen ollutkaan ;D
Lappikin tuttua aluetta, pari vuotta kiersin asentamassa kiinteistötekniikka a Oulusta käsin kun siellä asuin joten lähes joka kylän kaupoissa/rakennuksissa on ainakin jossain käyty :)
Tuosta tötterön tilasta niin onhan se ISO tuommoseksi ja perjantaina ku hain nii käytin leimalla suoraan ja läpi män 8) Mutta tuo paikkaluku minua ihmetyttää, kyllä on rakentajalla ollu kieli ruskeena katsastusmiehen suuntaan
Kotitekoinen se on mutta kori istutettu jossain pohojanmaalaisella kuorma-autojen kylmäkoritehtaalla alustan päälle, kuten sanottua astetta vankempaa tekoa kuin äkkiseltään näyttäis mikä oli yksi iso ostokriteeri Thumb Ei mitään vaneri/lasivillaviritelmää siis sisällä..
Rölli:
toi istumapaikkojen määrä on ihan yleinen 80-90 luvuun vehkeillle, sillon ei tarvinnu turtvavöitä takana eikä istumien olla hyväksyttyjä.. jos vaan alustan kantavuus salli ni tuli täyvet 9.. mull on vaa 8
"Masi":
Kori kuvan perusteella siistiä työtä ja alustahan on pommin varma ja helppo pitää kunnossa. Eli kaikin puolin hyvä vehje näyttäisi olevan.
Ei muuta kuin tietä eteen!
Rölli:
bavarian kans aivan samaa mieltä, minkälainen lämmitys siin on?
Lerssinen:
Juu minä olen vähän vikavaloallerginen joten tommonen aikojen alun laitos alustalta on mulle ku nakutettu Thumb Seisonu vain pitkän aikaa tuo niin pitää tehdä täys huolto ennen ensimmäistäkään reissua.. Öljyt jokapaikkaan ja kunnon pesua sekä puunausta.
Siinä on priimuksen 5 kilowatin vesipannu vesipattereilla lattianrajassa ja saa vissiin lämmintä käsienpesuvettäkin. . Köökistä ja vessasta, joku olikohan bamfordin ? kasettivessa paikollaan ja ihan siedettävässä kunnossakin, ei tatteja kasvanu sielläkään :o Samoten joku lämminvesivaraajaki n löytyi ?
Kaasuvehkeet pitää kyllä tosin tarkistuttaa ennen ensimmäisenkään piezon painallusta ettei tapahdu . 01 on vaihdettu vissiin kaikki putket/hanat/letkut tarran mukaan ja ite pannu on tosi siisti päälleppäin samoin kuin kaasupullokotelo mutta mistäpä noista tietää.. Jääkaapi on perus 220/kaasu ja kakspaikkanen liesi..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta