Tekniikkakeskustelut > Projektit

Rullamersu

<< < (74/91) > >>

Lerssinen:
Siihen asti kunnes mulla on varaa ostaa kokonaan linja-auto ja tehdä sinne suihkut ym nii joudun ajeleen tällä tötteröllä ja pesumahdollisuuksie n puute ajaa aina joskus käymään sitte jollain alueella mikä kohdalle sattuu, yksin kestän pidempään puskia kuin rouvan kans liikkeellä ollessa  ;D

Alan:
Reissaamisen määrästä riippuen saattaa kannattaa SFC -maksu maksaa, jos ei periaatteellisia esteitä. Siellä on yhdistysten alueilla lysti saunoa, kun kuuluu hintaan, ja useimmiten on ollut mukavaa porukkaa ja paikat kunnossa. Kun kahdestaan maksimissaan reissaatte niin kannattavuus ei ole ihan niin iso kuin perheellä. En nyt halua tätä(kin) ketjua SFC -keskustelulla sotkea, laitoin tuon vaan tähän. 8)

Lerssinen:
On siinä sen verran iso este juurikin periaatteessa että en liity koskaan, enkä tee tästä sen isompaa meteliä minäkään. Yhdistystoiminta on koettu ja nähty ja olen koettanut erota lähes kaikista missä olin n 10 vuotta sitten aktiivisesti mukanakin. Muutaman kohdalla olen vielä jäsenenä, kannatuksen vuoksi.

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 27.07.2016     kello on 00:00 ---Siihen asti kunnes mulla on varaa ostaa kokonaan linja-auto ja tehdä sinne suihkut ym nii joudun ajeleen tällä tötteröllä ja pesumahdollisuuksie n puute ajaa aina joskus käymään sitte jollain alueella mikä kohdalle sattuu, yksin kestän pidempään puskia kuin rouvan kans liikkeellä ollessa  ;D

--- Lainaus päättyy ---
      Sullahan mahtuu kattokaiteiden väliin rakentaa vesisäiliö joka lämpiää auringolla siitä suihku ulkopuolelle ja verho tietty

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 27.07.2016     kello on 17:28 ---On siinä sen verran iso este juurikin periaatteessa että en liity koskaan, enkä tee tästä sen isompaa meteliä minäkään. Yhdistystoiminta on koettu ja nähty ja olen koettanut erota lähes kaikista missä olin n 10 vuotta sitten aktiivisesti mukanakin. Muutaman kohdalla olen vielä jäsenenä, kannatuksen vuoksi.

--- Lainaus päättyy ---
        Ovat tainneet käyttää sinua hyväksi kun on noita koneita sinulla ja tekeväkin olet!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View