Tekniikkakeskustelut > Projektit

Rullamersu

<< < (37/91) > >>

jip59:
Minä laittelin omaan Matkaajaan molemmille puolille hyllyjen alapintaan LED-tarranauhan koko hyllyjen pituudelta. Mallia lämmin valkoinen ja tyytyväinen olen ollut sillä valo jakautuu tasaisesti olematta "pistemäinen" missään kohtaa. Pesee mennen tullen kohdevalot.

Lerssinen:
Joo noita pitkiä ledinauhan poikasia minäkin virittelin yleisvaloksi noitten hyllyjen alle ja perälle kattoon  :)
On kyllä päteviä..

No kato tuossa näkyy kans nuo erkkasarjat mitkä heitin tonne vahvarin kera.. Subbaria tekis vielä ehkä vähä mieli  :P

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  9.05.2014     kello on 22:28 ---Joo noita pitkiä ledinauhan poikasia minäkin virittelin yleisvaloksi noitten hyllyjen alle ja perälle kattoon  :)
On kyllä päteviä..

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

No kato tuossa näkyy kans nuo erkkasarjat mitkä heitin tonne vahvarin kera.. Subbaria tekis vielä ehkä vähä mieli :P

--- Lainaus päättyy ---
Onhan se hyvä kun musiikki kuuluu kuten sen pitäis mutta veikkaan että alueella viimeistään 23.00 isäntä käy käskyttämässä jos et ite ole älynny hiljentää .. :o Thumb
Jos harrastat puskia niin siellä saa varmaan huudattaa niin kauan kun akussa riittää...
Tai omistaja ajaa sinut taipaleelle.. ;D

mike:
Hei ei sitä välttämättä tarvii huudattaa vaikka subbari olisikin. Parantaa äänen laatua huomattavasti pienelläkin teholla.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: mike -  9.05.2014     kello on 22:57 ---Hei ei sitä välttämättä tarvii huudattaa vaikka subbari olisikin. Parantaa äänen laatua huomattavasti pienelläkin teholla.

--- Lainaus päättyy ---
Joo no tuo nyt on ihan peruspuuroo mutta kun ne matalat aallot lentää yli alueen niin veikkaan että tälle soitannalle ei löydy paljon facebuuk peukkuja alueella olijoiden kesken.. :-X
Kunhan sanoin ja itse voi todeta naapureista mitä tykkäävät.. Thumb ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View