Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
mitä mieltä olet ,kun taas kohta pitää olla kellot kesäajassa ?
jus66si:
Taitaa tämä maa olla monessa suhteessa järkeä vailla. Kellojen rukkailut on vain yksi osa sitä.
miguli.jalkanen:
Ian joutavaa diibadaabaa koko vekkareitten siirtely.
Topelius:
Kyllä ihan turhaa tämä kellon siirto ainakin näin pienen lapsiperheen mielestä. Kaikki rytmit taas hetken sekaisin. Varsinkin aamulla tämä meidän nuorempi tahtoo herätä aina viimeistään kuuden aikoihin, vaikka koska laittaisi ilalla nukkumaan. Arvata vaan saattaa koska tänä aamuna sitten on herätty...
Rauzi:
Mä eilen siirtelin kelloja tunnin. Siirsin makkarin vekkarin olohuoneeseen ja olkkarin seinäkellon vessaan, ja se satanan mikroaaltouunin kelloineen makkariin, tuli hankalakäyttönen kun vaatekaappi ihan liki. Mutta sain mä niitä tunnin siirreltyä. Hölmön näköstä.
aaoulusta:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 28.10.2013 kello on 20:27 ---Mä eilen siirtelin kelloja tunnin. Siirsin makkarin vekkarin olohuoneeseen ja olkkarin seinäkellon vessaan, ja se satanan mikroaaltouunin kelloineen makkariin, tuli hankalakäyttönen kun vaatekaappi ihan liki. Mutta sain mä niitä tunnin siirreltyä. Hölmön näköstä.
--- Lainaus päättyy ---
Onhanse! mutta muistitko siirtää ne takasin päin.....siis oikiaan suuntaan, jos siirsit väärään suuntaan niin,meni vikaan.. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta