Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
mitä mieltä olet ,kun taas kohta pitää olla kellot kesäajassa ?
sipu:
mä en tykkää ...me kuulutaan sihen ryhmään ,jotka menee jo pehkuun tuos 22.00 ja hiukka sen jälkeen ja sit nukahtaa jos nukahtaa ,mut nyt ,kun noit kelloi siirellään menee koko unirytmi sekasi ,kun pitäis normiaikaan men nukkuu 21 ja herät sit jo 4 aamul ...vaik itse en silloin viel mihinkään lähdekkään niin herään kyl tuon isänän seurax ...ihmettelenki et onks noist kellojen siirroist sit ihan oikkiast hyötyy . ???..mitä ne lehmätkin tuumaa ,kun ,keskel yöt joutuu lypsykoneeseen ..no eipä taida yxkään lehmä vastat ..mut minust nois siirrois ei ol ikin ollu mittää järkee >:( >:( >:(
Alan:
Tunti sinne tai tänne... mulla on isommat toleranssit, kun välillä jää yöunet muutamaan tuntiin ja silti mennään. Syksyllähän tuo on kiva asia, keväällä vähempi.
99:
Mielestäni kesäaika pitäsi kieltää lailla.
ose:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 22.03.2011 kello on 08:19 ---Mielestäni kesäaika pitäsi kieltää lailla.
--- Lainaus päättyy ---
Samoin, ja se prkle menee vielä väärään suuntaan.
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 22.03.2011 kello on 08:19 ---Mielestäni kesäaika pitäsi kieltää lailla.
--- Lainaus päättyy ---
sanoit tuon , kuin minun suust ;D
Alan ... kyl määkin nuoren jaksoin painaa ... päivät töis ja muutamat kerrat viikos tanssuis ... ihan pilkkuun asti ja välil joutus kävelemään liki 10 km kotiinkin ruissalost , kun ei ehtinyt bussiin ... aamulla taas töihin ,mut jaksoi , kun oli hauska ilta takana ... nyt jos yhden illan valvon vaikka 24.00-1.00 pilkin koko seuraavan päivän ... :( :( :(
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta