Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

mitä mieltä olet ,kun taas kohta pitää olla kellot kesäajassa ?

<< < (9/18) > >>

Heiman:
Eilen illalla uni ei tullut kellon mukaan. >:(
Ja tänä aamusta sitten olis vielä nukuttanut kun piti nousta ylös. ???

sipu:

--- Lainaus käyttäjältä: Heiman - 28.03.2011     kello on 10:04 ---Eilen illalla uni ei tullut kellon mukaan. >:(
Ja tänä aamusta sitten olis vielä nukuttanut kun piti nousta ylös. ???

--- Lainaus päättyy ---

sama täällä ... ja sit viel tota samperin luntakin taas satanu ... niin eipä  kyl tunnu keväälle ei parhaal tahdollakaan... >:( oon niin kyllästynyt lumeen .. ja näihin kellojen rukaamisiin .. :(  >:(

Alan:
Olen varmaan tässä asiassa ihan yksin eri mieltä; nukahdin kellon mukaan, noin klo 23, ja heräsin 6.45, ilman erityisempiä ongelmia. Se saattaa auttaa, että olen parantumassa flunssasta ja olo tuntuu niin paljon paremmalle, ettei paljoa paina yksi tunti sinne tai tänne.  :D

Mutta sitä mieltä olen, jotta säätila saisi seurata kellonkääntämistä. Vaan saahan taas illalla liikuntaa, ja mukava kolailla, kun on valoisaa!

Pankaas nyt perkule vähän positiivisuutta peliin!!!

Heiman:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.03.2011     kello on 11:49 ---Olen varmaan tässä asiassa ihan yksin eri mieltä; nukahdin kellon mukaan, noin klo 23, ja heräsin 6.45, ilman erityisempiä ongelmia. Se saattaa auttaa, että olen parantumassa flunssasta ja olo tuntuu niin paljon paremmalle, ettei paljoa paina yksi tunti sinne tai tänne.  :D

Mutta sitä mieltä olen, jotta säätila saisi seurata kellonkääntämistä. Vaan saahan taas illalla liikuntaa, ja mukava kolailla, kun on valoisaa!

--- Lainaus päättyy ---
JEE !
Viime yönä sato parisenttiä lunta ja huomiseksi lupaa lisää. 8)

vippe:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.03.2011     kello on 11:49 ---

--- Lainaus päättyy ---
Positiivisuus on yliarvostettuu ja nyt tuntuu et seki on hanurist  ::) ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View